• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
3

برگزاری مسابقه عصر خدمت رسانی بسیج در نهاوند+تصاویر

  • کد خبر : 171062
  • 30 آبان 1401 - 11:55
برگزاری مسابقه عصر خدمت رسانی بسیج در نهاوند+تصاویر

فرمانده سپاه نهاوند از برگزاری مسابقه ابتکاری عصر خدمت رسانی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر همدان، سرهنگ علی مختاری در این برنامه گفت: به مناسبت هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگزار مردم، مسابقه پایگاه های محله اسلامی با عنوان عصر خدمت رسانی بسیج در نهاوند برگزار شد. وی […]

فرمانده سپاه نهاوند از برگزاری مسابقه ابتکاری عصر خدمت رسانی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سرهنگ علی مختاری در این برنامه گفت: به مناسبت هفته بسیج با شعار بسیج خدمتگزار مردم، مسابقه پایگاه های محله اسلامی با عنوان عصر خدمت رسانی بسیج در نهاوند برگزار شد.

وی اظهار داشت: این مسابقه بین ۲۰ فرمانده پایگاه بسیج شهر و روستاهای نهاوند برگزار شد.

مختاری افزود: حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه، فرمانده سپاه، احمدوند فرماندار و حجت‌الاسلام والمسلمین دارابی نماینده ولی فقیه در سپاه داوران این دوره از مسابقات بین فرماندهان بسیج هستند.

وی گفت: ۲۰ فرمانده پایگاه مقاومت در این مسابقه برنامه های انجام شده‌ پایگاه خود را ارائه داده و با هم به رقابت پرداختند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: این برنامه با هدف انتقال تجربیات و دستاوردهای پایگاه های بسیج شهرستان در طول یک سال گذشته برگزار شد.

وی در پایان گفت: در این برنامه به همه پایگاه های شرکت کننده هدایایی اهدا می شود و به نفرات برتر نیز بر اساس اعلام داوران هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=171062
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقه عصر خدمت رسانی بسیج در نهاوند+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.