• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

برگزاری جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان/ در راه توسعه و افزایش تولید و صادرات موانع را از سر راه برادرید.

  • کد خبر : 170538
  • 24 آبان 1401 - 12:29
برگزاری جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان/ در راه توسعه و افزایش تولید و صادرات موانع را از سر راه برادرید.

سی و چهارمین جلسه تسهیل و رفع موانع تولید، در  استاندارد ی همدان به ریاست استاندارد برگزار شد.   به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز سی و چهارمین جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن شهدای استاندارد ی همدان به ریاست استاندارد و حضور مدیران ارشد استان به منظور بررسی مشکلات و رفع موانع  […]

سی و چهارمین جلسه تسهیل و رفع موانع تولید، در  استاندارد ی همدان به ریاست استاندارد برگزار شد.

 

به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز سی و چهارمین جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در سالن شهدای استاندارد ی همدان به ریاست استاندارد و حضور مدیران ارشد استان به منظور بررسی مشکلات و رفع موانع  پیش روی تولید کنندگان صورت پذیرفت.

 

در این جلسه شرکت بسته بندی و صادرات خشکبار (تی ام ۷۰۰) ، شرکت لوله سازی ( ارکان) رزن و دامداری پگاه ملایر به عنوان مشکلات خود پرداختند.

 

به گزارش عصر همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد استاندارد همدان با اشاره به گسترش کار شرکت بسته بندی خشکبار (تی ام ۷۰۰) و افزودن خط بسته بندی خرما گفت: برای توسعه شرکت ها و گسترش سطح کاری آنانی که از مواد و اقلام همجنس  می باشد نیاز به مجوز مجدد نیست.

 

استاندارد همدان خطاب به مدیران ارشد استان افزود: در راه توسعه و افزایش تولید و صادرات موانع را از سر راه برادرید و یاری رسان آنان برای به گردش درآوردن چرخه اقتصاد استان باشید.

 

در سی و چهارمین جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در استاندارد ی همدان، مشکلات سه شرکت حاضر در جلسه بررسی دستورات صادر و اقدامات جهت رفع موانع صورت پذیرفت.

 

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170538
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان/ در راه توسعه و افزایش تولید و صادرات موانع را از سر راه برادرید. بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.