• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

دشمن از موفقیت و جایگاه ارزنده زنان ایرانی خشمگین و نگران است

  • کد خبر : 170512
  • 24 آبان 1401 - 10:26
دشمن از موفقیت و جایگاه ارزنده زنان ایرانی خشمگین و نگران است

جلسه امور بانوان به ریاست فرماندار نهاوند و حضور خانم ستاری مدیرکل امور بانوان استاندارد ی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد. به گزارش عصر همدان، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: ظرفیت و قهرمانی و موفقیت های بانوان نهاوند در ورزش،  قسمتی از ظرفیت و توانایی زنان و دختران نهاوندی در […]

جلسه امور بانوان به ریاست فرماندار نهاوند و حضور خانم ستاری مدیرکل امور بانوان استاندارد ی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
به گزارش عصر همدان، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: ظرفیت و قهرمانی و موفقیت های بانوان نهاوند در ورزش،  قسمتی از ظرفیت و توانایی زنان و دختران نهاوندی در حوزه های مختلف است.
وی اظهار داشت: دشمن از موفقیت و جایگاه ارزنده زنان ایرانی ناراحت است چون نگاه ابزاری به زن در کشور ما وجود ندارد.
فرماندار نهاوند بیان داشت: منزلت و جایگاه زن در مکتب اسلام جایگاه ویژه و بسیار بالایی است تا جایی که زن را مظهر و نماد جمال و ظرافت می داند.
احمدوند گفت: امروز به برکت خون شهدا و جمهوری اسلامی ایران جایگاه زنان در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از ظرفیت های بسیار خوب کشور محسوب می شوند و به حدی به زنان اهمیت داده شده که برخی مسئولیت ها با محوریت بانوان ایجاد شده این در حالی است که دشمنان انقلاب اسلامی با نگاه ابزاری به زن نگاه می کند.
فرماندار نهاوند با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور بیان داشت: دشمن از موفقیت و جایگاه ارزنده زنان ایرانی خشمگین و نگران است چون نگاه زن در کشور ما نگاه تعالی بخش و ویژه ای است.
احمدوند در ادامه با اشاره به اشتغال بانوان بیان داشت: یکی از مباحثی که دغدغه ی بانوان هنرمند و کارآفرین نهاوند است بحث اشتغال و ایجاد بازارچه ی خود اشتغالی است که با پیگیری های انجام‌شده نیمی از مشکلات کار مرتفع شده و به زودی شاهد ایجاد این بازارچه اشتغالزا در شهرستان خواهیم بود.
وی افزود: موفقیت های بانوان نهاوندی در ورزش و عرصه های دیگر جامعه نشان از توانمندی و ظرفیت بالای این قشر از جامعه است که باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.
وی در خاتمه گفت: بانوان هنرمند و کارآفرین و ورزشکار نهاوند در عرصه های مختلف موفقیت های بسیار خوبی برای شهرستان و استان کسب کرده اند و امیدواریم بازهم شاهد درخشش بیشتر بانوان باشیم.
انتهای پیام/د
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170512
  • دیدگاه‌ها برای دشمن از موفقیت و جایگاه ارزنده زنان ایرانی خشمگین و نگران است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.