• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

تاکید معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بر تسریع در روند نهضت ملی ساخت مسکن وافزایش وسعت شهرصالح آباد

  • کد خبر : 170438
  • 23 آبان 1401 - 12:10
تاکید معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بر تسریع در روند نهضت ملی ساخت مسکن وافزایش وسعت شهرصالح آباد

با حضورسرزده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار وبخشدار صالح آباد در شهرداری صالح‌آباد به تسریع در روند نهضت ملی ساخت مسکن وافزایش وسعت شهرصالح آباد تاکید شد. به گزارش عصر همدان؛  معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و بخشدار باحضور در شهرداری صالح‌آباد از روند فعالیت های عمرانی ، اقتصادی و خدماتی در راستای افزایش سطح […]

با حضورسرزده معاون سیاسی و امنیتی فرماندار وبخشدار صالح آباد در شهرداری صالح‌آباد به تسریع در روند نهضت ملی ساخت مسکن وافزایش وسعت شهرصالح آباد تاکید شد.
به گزارش عصر همدان؛  معاون سیاسی و امنیتی فرماندار و بخشدار باحضور در شهرداری صالح‌آباد از روند فعالیت های عمرانی ، اقتصادی و خدماتی در راستای افزایش سطح خدمات رفاهی به شهروندان مطلع شدند.
رضا نصرتی معاون سیاسی امنیتی فرماندار  دراین دیدار اظهار کرد: باید مسائل و مشکلات در حوزه مدیریت شهری به‌صورت علمی حل و فصل شود، قطعا موضوعاتی مانند زیباسازی شهر، توجه به مبلمان شهری، بازسازی بافت‌های فرسوده، ایجاد فضای سبز و مراکز تفریحی تاثیر بسیار بالایی در افزایش روحیه شهروندان خواهد داشت.
 نصرتی ضمن تماس با مسئول راه وشهرسازی شهرستان  نسبت به ساخت خانه های نهضت ملی مسکن جوانان و تاکید بر الحاق ۳۶ هکتار از اراضی منابع طبیعی به وسعت شهر صالح آباد دستور سرعت بخشیدن به این امر را صادرنمود.
بخشدار صالح‌آباد نیز با اشاره به اینکه زیرساخت های شهر و ارائه خدمات رفاهی همزمان می بایستی پیگیری شود گفت : شهرداری با سیاست گزاری های منطقی و درست و با برنامه ریزی مدون بر پایه درآمدهای پایدار نسبت به حل مشکلات همشهریان عزیز  اقدام نماید.
درادامه شهردار، رئیس شورای شهر و معاون عمرانی شهرداری  گزارشی از فعالیتهای عمرانی و مسائل و مشکلاتی از شهر رابیان داشتند.
انتهای پیام/ق
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170438
  • دیدگاه‌ها برای تاکید معاون سیاسی و امنیتی فرماندار بر تسریع در روند نهضت ملی ساخت مسکن وافزایش وسعت شهرصالح آباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.