• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
5

بیشترین سطح زیر کشت چغندر استان در شهرستان نهاوند/ استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک در برداشت چغندرقند

  • کد خبر : 170398
  • 23 آبان 1401 - 9:57
بیشترین سطح زیر کشت چغندر استان در شهرستان نهاوند/ استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک در برداشت چغندرقند

رئیس اداره امور فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی گفت چغندر قند استان توسط یک کمباین تمام اتوماتیک انجام میشود. به گزارش عصر همدان؛ مهدی جهانگیری اظهار کرد: در راستای برداشت مکانیزه محصول چغندر قند در استان کمباین تمام اتوماتیک ۶ ردیفه با قابلیت برداشت یک هکتار محصول در هر ساعت مطابق تکنولوژی روز دنیا […]

رئیس اداره امور فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی گفت چغندر قند استان توسط یک کمباین تمام اتوماتیک انجام میشود.

به گزارش عصر همدان؛ مهدی جهانگیری اظهار کرد: در راستای برداشت مکانیزه محصول چغندر قند در استان کمباین تمام اتوماتیک ۶ ردیفه با قابلیت برداشت یک هکتار محصول در هر ساعت مطابق تکنولوژی روز دنیا به همت یکی از شرکت های خدمات مکانیزاسیون استان خریداری و وارد استان گردیده است این دستگاه هم اکنون در شهرستان نهاوند در حال برداشت چغندر است .او گفت: سطح زیر کشت چغندر قند در استان حدود ۸ هزار هکتار است.متوسط عملکرد این محصول ۹/۶۱ تن در هکتار است.
جهانگیری تصریح کرد بیشترین سطح زیر کشت چغندر استان در شهرستان نهاوند حدود ۴هزار هکتار و سپس شهرستان اسد آباد حدود ۱۸۷۰ هکتار است .
کشت چغندر در استان با توجه به شرایط جوی از نیمه دوم اسفند آغاز و تااردیبهشت ماه ادامه دارد و برداشت این محصول از اوایل مهر شروع و تا اواسط آذر ماه انجام می شود.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170398
  • دیدگاه‌ها برای بیشترین سطح زیر کشت چغندر استان در شهرستان نهاوند/ استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک در برداشت چغندرقند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.