• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

صدور ۲۵۸فرم تخلف برای واحدهای متخلف شهرستان بهار در هفت ماهه اول سال جاری

  • کد خبر : 170132
  • 21 آبان 1401 - 9:06
صدور ۲۵۸فرم تخلف برای واحدهای متخلف شهرستان بهار در هفت ماهه اول سال جاری

علی رضایی: در طی هفت ماهه اول سال جاری،  ۶۰۷۱ مورد بازرسی از واحد های صنفی شهرستان بهار انجام شده است که بیش از چهارده هزارو پانصد و شصت پنج میلیون ریال جریمه از واحدهای صنفی متخلف شهرستان بهار توسط بازرسان صمت شهرستان بهار به ثبت رسیده است. به گزارش عصر همدان؛ مسئول واحد بازرسی […]

علی رضایی: در طی هفت ماهه اول سال جاری،  ۶۰۷۱ مورد بازرسی از واحد های صنفی شهرستان بهار انجام شده است که بیش از چهارده هزارو پانصد و شصت پنج میلیون ریال جریمه از واحدهای صنفی متخلف شهرستان بهار توسط بازرسان صمت شهرستان بهار به ثبت رسیده است.
به گزارش عصر همدان؛ مسئول واحد بازرسی صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار بهارانه با اشاره به گزارش عملکرد ۷ماهه واحد بازرسی اداره صمت گفت: به منظور رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و ایجاد آرامش نسبی در بازار عرضه و تقاضا طرح نظارتی از واحدهای صنفی با حضور گشت های مشترک به صورت منظم در حال انجام میباشد در همین راستا در طی هفت ماهه اول سال ۶۰۷۱ بازرسی توسط واحد بازرسی اداره صمت با همکاری اتاق اصناف از واحدهای صنفی شهرستان بهار بعمل آمده است.
 علی رضایی اذعان کرد: ۶۰۷۱مورد  بازرسی در قالب گشت مشترک از مراکز تولید، پخش و عرضه کالاهای اساسی توسط بازرسان صمت در سطح شهرستان بهار به‌صورت ویژه صورت گرفته است وبالغ بر ۲۵۸ فقره فرم گزارش بازرسی تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است  و میزان ۱۴/۵۶۵/۱۱۰/۰۰۰ریال جریمه از این بازرسی ها به ثبت رسیده است.
رضایی اذعان کرد: این بازرسی ها در قالب تیم های بازرسی جهت نظارت بر بازار در سطح شهر به صورت منظم در حال فعالیت هستند و در صورت احراز تخلفات که عمده این تخلفات گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، تقلب، عدم صدور صورتحساب، ،فروش اجباری، عدم اجرای تکالیف صنفی و قاچاق  واحدهای اقتصادی هستند، اقدام به تذکرات لسانی و اخطار و در صورت تکرار تخلفات، تشکیل پرونده میشود که  مشمول جریمه خواهد شد و پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال میشود.
رضایی در پایان از شهروندان درخواست داشت تا در صورت دیدن هر گونه  تخلف واحدهای صنفی از جمله گرانی و کم فروشی، تقلب، قاچاق، فروش اجباری و…  شکایت خود را از طریق سامانه پاسخگویی به شماره ۱۲۴ و یا سامانه پیامی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
انتهای پیام/ق
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170132
  • دیدگاه‌ها برای صدور ۲۵۸فرم تخلف برای واحدهای متخلف شهرستان بهار در هفت ماهه اول سال جاری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.