• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
5

۲۳۵۰۰ طرح اشتغال استان همدان بوده که ۵۵درصد آن محقق شده است

  • کد خبر : 169472
  • 14 آبان 1401 - 12:18
۲۳۵۰۰ طرح اشتغال استان همدان بوده که ۵۵درصد آن محقق شده است

استاندارد تاکید کرد: ۹۰ واحد راکد به حوزه تولید وارد شده و همدان با توجه به اینکه همدان یک استان بر پایه کشاورزی است اما مشکل اب دارد، اما باید بدانیم فربه شدن صنایع صنعتیدر برخی شهرها باعث مشکلاتی نیز شده است. به گزارش عصر همدان؛  استاندارد همدان در جمع افسران مبارزه در حوزه اقتصادی […]

استاندارد تاکید کرد: ۹۰ واحد راکد به حوزه تولید وارد شده و همدان با توجه به اینکه همدان یک استان بر پایه کشاورزی است اما مشکل اب دارد، اما باید بدانیم فربه شدن صنایع صنعتیدر برخی شهرها باعث مشکلاتی نیز شده است.

به گزارش عصر همدان؛  استاندارد همدان در جمع افسران مبارزه در حوزه اقتصادی گفت؛ از زحمات فراجا تشکر می کنم که در مقابل اغتساشگران همچون کوه ایستادتد و خللی ایحاد نشد.

وی افزود؛ مجموعه تولید کنندگان در استان با نگاه رهبری و توحه به تولید و دانش بنیان مدنطر است که ما سعی می کنیم از تولید کنندگان حمایت کنیم و دولت با تمام مشکلاتی که پیش روی بود همت و تلاش شد تا واحدها فعال شوند.

استاندارد تاکید کرد: ۹۰ واحد راکد به حوزه تولید وارد شده و همدان با توجه به اینکه هندان یک استان کساورزی است اما مشکل اب دارد، فربه شدن صنایع صنعتی باعث مشکلاتی نیز شده است.

وی گفت: با حمایتی که از شهرک های صنعتی می شود، باید از مهاحرت حلوگیری شود و کاهش وضعیت اب را ساماندهی کنیم

قاسمی فرزاد افزود: بتیاد نخبگان و پارک علم و فناوری نیز در همدان فعال هستند و تلاش می شود ارتباط نزدیک بین دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان ایجاد شود .

 

وی گفت؛ در تامین مالی مشکلاتی داریم و بعضا برخی بانکها به تکالیف خود خوب عمل نمی کنند.

 

استاندارد همدان بیان کرد: کمبود زیر ساهتها را داشتیم که ۴۰۰میلیارد در سفر ریاست جمهوری برای تحهیز آنها تصویب شد ، هدایت سرمایه گذاران بزرگ را داریم‌ که در همدان شرابط ان فراهم شده است.

 

وی افزود: تامین اعتبار برای صنایع برتر در همدان ۵۰ هکتار در نظر گرفته شده است، و تولید کنندگان و صنعتگران ما در استان با تمام توان کار می کنند، نمایندگان پرتلاش نیز پای کار هستند،

 

قاسمی فرزاد گفت: ۲۳۵۰۰ طرح اشتغال استان همدان بوده که ۵۵درصد آن محقق شده است.

 

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169472
  • دیدگاه‌ها برای ۲۳۵۰۰ طرح اشتغال استان همدان بوده که ۵۵درصد آن محقق شده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.