• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
3

درخواست و مطالبه به حق مردم برخورد شدید و بدون‌ مماشات با اغتشاشاگران است

  • کد خبر : 169347
  • 13 آبان 1401 - 13:08
درخواست و مطالبه به حق مردم برخورد شدید و بدون‌ مماشات با اغتشاشاگران است

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حسین فلاحی در جمع مردم نهاوند در راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت:درخواست و مطالبه به حق مردم برخورد شدید و بدون‌ مماشات با اغتشاشاگران و مخلان امنیت جامعه است. به گزارش عصرهمدان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس گفت: امروز آمریکا هیچ غلطی نمی […]

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حسین فلاحی در جمع مردم نهاوند در راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت:درخواست و مطالبه به حق مردم برخورد شدید و بدون‌ مماشات با اغتشاشاگران و مخلان امنیت جامعه است.

به گزارش عصرهمدان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس گفت: امروز آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و در منطقه در شرایط سختی قرار دارند و می‌خواستند اجماع جهانی بر ضد ما راه بیندازند ولی موفق نشدند.

فلاحی با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: برخی ها از مماشات و خویشتن داری نیروهای نظامی سو استفاده می کنند ولی بدانند که این خویشتن داری حدی دارد و نظام اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد.

وی ادامه داد: کسانی که در آشوب ها حضور دارند و کسانی که از آنها پشتیبانی کردند مردم باید اینها و پشت پرده ها را بدانند و امروز دشمن بیرونی کاری نمی تواند بکند و آمریکا در همه عرصه ها ضعیف تر از قبل شده و افول آنها حتمی است.

فلاحی عنوان کرد: مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند که از حقوق عامه حمایت کند و هرچه سریعتر با کسانی که امنیت جامعه را به مخاطره انداخته اند برخورد شدید کند.

نماینده مردم همدان افزود: کسی که به مسجد و مردم حمله می کند و چادر از سر افراد محجبه می کشد و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجی را شهید می کنند باید با او به شدت برخورد شود و جای مماشات نیست.

وی بیان کرد: حمل و نگهداری سلاح مجازات دارد و این قانون است و این مطالبه نمایندگان از دستگاه قضایی است که این افراد دستگیر و محاکمه شوند.

فلاحی در پایان گفت: به یاری خدا کشور در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو است و به اهداف نزدیک تر شده و دشمن این را خوب می داند و به همین دلیل توطئه می کند ولی به امید خدا مسیر آینده رو به جلو و پیشرونده است و باید ایرادات را برطرف کنیم و دشمن را دوباره ناامید کنیم.

انتهای پیام/ر

 

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169347
  • دیدگاه‌ها برای درخواست و مطالبه به حق مردم برخورد شدید و بدون‌ مماشات با اغتشاشاگران است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.