• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

یک بسیج عمومی برای بالا بردن رضایت عمومی ایجاد شود/ لزوم مشخص شدن حدود و اراضی موقوفه شهرستان و سیف‌الدوله

  • کد خبر : 166745
  • 12 مهر 1401 - 15:07
یک بسیج عمومی برای بالا بردن رضایت عمومی ایجاد شود/ لزوم مشخص شدن حدود و اراضی موقوفه شهرستان و سیف‌الدوله

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه بابیان اینکه یک بسیج عمومی برای بالا بردن رضایت عمومی ایجاد شود، تأکید کرد: بیان اقدامات نظام یکی از اصلی‌ترین وظایف همه است چراکه بسیاری از مردم از کارهای انجام‌شده در کشور اطلاعی ندارند و اقدامات نظام باید برای مردم گفته شود. به گزارش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در […]

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه بابیان اینکه یک بسیج عمومی برای بالا بردن رضایت عمومی ایجاد شود، تأکید کرد: بیان اقدامات نظام یکی از اصلی‌ترین وظایف همه است چراکه بسیاری از مردم از کارهای انجام‌شده در کشور اطلاعی ندارند و اقدامات نظام باید برای مردم گفته شود.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای امنیت در سطح کشور اظهار کرد: بر اساس گفته فرمانده نیروی انتظامی کشور روزانه بیش از ۳۰ هزار مأموریت در کشور توسط فراجا انجام می‌شود.

وی افزود: هرچند مردم نارضایتی‌های دارند اما نباید باعث پاک کردن صورت‌مسئله و ندیدن خدمات و ازخودگذشتگی‌های این نیروهای فداکار که سبب آرامش و امنیت و انضباط مردم شده‌اند، شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سطح رضایت‌مندی مرد باید بالا برود و مسئولین باید شبانه‌روزی برای مردم کار کند.

وی افزود: درب اتاق مدیران ادارات به روی مردم باز باشد تا مردم بتواند رئیس اداره سؤال بپرسند چراکه این حق آنان است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه بابیان اینکه یک بسیج عمومی برای بالا بردن رضایت عمومی ایجاد شود، تأکید کرد: بیان اقدامات نظام یکی از اصلی‌ترین وظایف همه است چراکه بسیاری از مردم از کارهای انجام‌شده در کشور اطلاعی ندارند و اقدامات نظام باید برای مردم گفته شود.

وی گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین و تقویت آن‌ها را یکی از راه‌های مؤثر و پاسخ به سؤالات نوجوانان و جوانان و بخصوص نسل دهه هشتادی است و باید تا می‌توانیم این ارتباط را بالا ببریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دولت در بخش کشاورزی و خرید گندم عنوان کرد: دولت و مجلس انقلابی امسال در خرید گندم رکورد زدند و بیش از ۷ میلیون تن گندم خریداری شد.

وی افزود: با توجه به گندم خریداری‌شده امسال در این زمینه مشکل نداشته و ۸۲ هزار میلیارد تومان به کشاورزان برای خرید گندم داده‌شده است پول خرید گندم به‌طور کامل تسویه شده است.

حجت‌الاسلام آزادیخواه با انتقاد از برخی مشکلات ایجادشده برای واحدهای تولیدی در سطح شهرستان بیان کرد: تشکل‌ها و کارگروه‌های غیررسمی نباید برای واحدهای تولیدی مشکلات ایجاد کنند.

وی به خدمات موکب داران در سطح شهرستان ملایر اشاره و تأکید کرد: موکب‌های اربعین حسینی تبدیل به مراکز فرهنگی در طی ایام مختلف سال و در مناسبت‌های مختلف اقدامات فرهنگی و جریان ساز داشته باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن هفته وقف تصریح کرد: از اوقاف و امور خیریه انتظار می‌رود در حوزه بهداشت و درمان، اشتغال و به‌خصوص در حوزه مبل و منبت سرمایه‌گذاری در بخش واحدهای تولیدی خدمات مهمی انجام دهد.

وی افزود: از عملکرد سرمایه‌گذاری و اشتغال آفرینی اوقاف در شهرستان ملایر رضایت نداریم و نیاز است که یک‌بار برای همیشه حدود و اراضی موقوفه شهرستان و سیف‌الدوله مشخص شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=166745
  • دیدگاه‌ها برای یک بسیج عمومی برای بالا بردن رضایت عمومی ایجاد شود/ لزوم مشخص شدن حدود و اراضی موقوفه شهرستان و سیف‌الدوله بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.