• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
2

دیدار نماینده ولی فقیه در استان همدان با خادمین ستاد برگزاری نماز جمعه

  • کد خبر : 158437
  • 27 تیر 1401 - 11:22
دیدار نماینده ولی فقیه در استان همدان با خادمین ستاد برگزاری نماز جمعه
آیت الله شعبانی در دیدار با اعضای ستاد و خادمین افتخاری نماز جمعه همدان اظهار کرد: تلاشی که خادمین افتخاری در موضوع دیدار هفتگی با خانواده شهدا قبل از بیان خطبه ها متقبل می شوند، تطهیر روح و جان ما می باشد و قابل ستایش است.

به گزارش عصر همدان؛ شامگاه دیروز نماینده ولی فقیه دد همدان، در آستانه عید غدیر خم با خادمین ستاد برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه دیدار کرد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با یادآوری زحمات پیرغلامان و پیر کنیزان مکتب انقلاب و حضور موثر آنان در پربایی نماز جمعه از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز گفت: در بین برادران و خواهران هستند کسانی که از ابتدای انقلاب که نماز جمعه در مسجد جامع برگزار می شده است خادم افتخاری و موثر در برپایی این آیین عبادی سیاسی بوده اند.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به زحمات همه ی اعضای ستاد در برگزاری هر چه باشکوه تر نماز جمعه عنوان کرد: تلاش شما در عرصه فرهنگی و دیدار هفتگی با خانواده شهدا قبل از بیان خطبه ها، نشانه عرض ارادت ما به آنان و همچنین تطهیر روح و جان ما می باشد، قابل ستایش است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر خم و بیان روایتی گفت: وقتی حضرت موسی در آن شب سرد که به طرف مصر در حرکت بودن راه را گم کردن و در آن بیابان به طرف نوری که ظاهرا نور آتش بود رفت تا بتواند جان خانواده را نجات دهد، اما آن آتش درخت سبزی بود که از آن ندایی از سر لطف خطاب به او طنین انداز می‌شود: «اِنّی اَنَا رَبّکَ فَاخلَع نَعلَیکَ اِنَّکَ بِالوادِ المُقَدَسِ طُوی»

امام جمعه همدان عنوان کرد: موسی به طرف نار رفت اما به نور معنویت رسید، آن به دنبال آتشی رفت تا خود و خانواده را گرم کند اما به نوری رسید که تمام عالم بشریت را در آن زمان گرم کرد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به سخن امیرالمومنین با اشاره به همین داستان، افزود: گاهی از موارد شما برای رسیدن به چیزی امید ندارید اما در نهایت به حدی می رسید که اصلاً انتظار نداشتید.موسی وقتی به طرف آتش می رفت فقط برای گرم شدن می رفت اما به خواست خداوند به معنویت عظیمی رسید.

شعبانی موثقی در پایان گفت: زحماتی که شما می کشید و صبر و حوصله شما خادمین ارجمند بر کسی پوشیده نیست و این توفیق بزرگی است که خداوند متعال نصیب شما کرده و انشاءالله خداوند اجر ودستمزد شما بزرگواران را بدهد.

انتهای پیام./ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

چهارده − یک =