• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

بازدید رئیس مجلس از سد مخزنی گرین نهاوند

  • کد خبر : 154130
  • 11 خرداد 1401 - 9:43
بازدید رئیس مجلس از سد مخزنی گرین نهاوند

رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در مراسم یادواره شهدا شهرستان نهاوند، دقایقی پیش وارد فرودگاه همدان شد و در اولین برنامه پس از استقبال رسمی توسط مسئولین استانی، از سد مخزنی گرین نهاوند بازدید و در جریان آخرین وضعیت روند احداث این سد قرار گرفت. به گزارش عصرهمدان؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای […]

رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در مراسم یادواره شهدا شهرستان نهاوند، دقایقی پیش وارد فرودگاه همدان شد و در اولین برنامه پس از استقبال رسمی توسط مسئولین استانی، از سد مخزنی گرین نهاوند بازدید و در جریان آخرین وضعیت روند احداث این سد قرار گرفت.

به گزارش عصرهمدان؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در مراسم یادواره شهدا شهرستان نهاوند، دقایقی پیش وارد فرودگاه همدان شد و در اولین برنامه پس از استقبال رسمی توسط مسئولین استانی، از سد مخزنی گرین نهاوند بازدید و در جریان آخرین وضعیت روند احداث این سد قرار گرفت.

قالیباف در جریان سفر یک روزه به استان همدان، از سد مخزنی گرین نهاوند بازدید و در جریان آخرین وضعیت روند احداث این سد قرار گرفت.

پروژه احداث سد مخزنی گرین با هدف تامین آب شرب و صنعت شهرستان نهاوند و شهرهای تابعه با تخصیص اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از سال ۹۷ آغاز شده و در صورت تامین اعتبار حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام و بهره‌برادری خواهد رسید.

محمد باقر قالیباف در بازدید از سد گرین نهاوند با تاکید بر اتمام سریع‌تر این سد گفت: مشروط بر انجام فعالیت‌های عمرانی در سه شیفت امسال ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این سد اختصاص داده می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین برای سال آینده نیز ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد گرین نهاوند پیش بینی شده است.

شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در صورتی که کارگران به صورت سه شیفت هم کار کنند مشکل تامین اعتبار نداریم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154130
  • دیدگاه‌ها برای بازدید رئیس مجلس از سد مخزنی گرین نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.