• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3

توزیع ۶۰۰ بسته مواد غذایی در نهاوند

  • کد خبر : 148830
  • 14 فروردین 1401 - 11:34
توزیع ۶۰۰ بسته مواد غذایی در نهاوند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: دومین مرحله از طرح نیکوکارانه “قرار دوازدهم ” در آستان مقدس امامزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند اجرا شد. مهدی سوری در گفتگو با عصر همدان، گفت: دومین مرحله از طرح قرار دوازدهم در آستان مقدس امامزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند با توزیع ۶۰۰ […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: دومین مرحله از طرح نیکوکارانه “قرار دوازدهم ” در آستان مقدس امامزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند اجرا شد.

مهدی سوری در گفتگو با عصر همدان، گفت: دومین مرحله از طرح قرار دوازدهم در آستان مقدس امامزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند با توزیع ۶۰۰ بسته مواد غذایی از محل کمک‌های خیرین اجرا شد.

وی اظهار داشت: طرح ملی «قرار دوازدهم» در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ، منسجم و ساماندهی و جهت‌دهی مساعدت‌های بقاع متبرکه و موقوفات اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف نهاوند افزود: این طرح به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان اجرا شد و ارزش این بسته‌ها بیش از ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

سوری افزود: طرح «قرار دوازدهم» به نام و یاد امام زمان (عج) برای دستگیری از افراد کم‌بضاعت با ارائه خدمات اجتماعی از قبیل کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، ایجاد پایگاه‌های سلامت و کمک به دارو و درمان افراد کم برخوردار اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح نیکوکارانه تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و افراد مستمند، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک‌آموزشی برنامه‌ریزی‌شده است.

رئیس اداره اوقاف نهاوند اظهار داشت: تمام هزینه‌های اجرای این طرح از محل کمک‌های خیرین تأمین می‌شود و از همه خیرین که در این‌کاره‌ای خیر شرکت دارند قدردانی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: خیرین و واقفان خیراندیش می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحت عنوان «مهدی یاوران» به هیئت‌امنا بقاع متبرکه شاخص تحویل دهند تا در قالب این طرح و به نام حضرت مهدی (عج) به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=148830
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۶۰۰ بسته مواد غذایی در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.