• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

افتتاح نمایشگاه نوروزی فرش دستبافت نهاوند

  • کد خبر : 148361
  • 07 فروردین 1401 - 18:48
افتتاح نمایشگاه نوروزی فرش دستبافت نهاوند

نمایشگاه نوروزی فرش دستبافت، گلیم و تابلو فرش در نهاوند افتتاح شد. به گزارش عصر همدان، با حضور علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس و جمعی از مسئولین این شهرستان در مجتمع فرهنگی، هنری امام خمینی(ره) این شهرستان نمایشگاه فرش دستبافت، گلیم و تابلو فرش افتتاح شد. امیر بحیرایی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد […]

نمایشگاه نوروزی فرش دستبافت، گلیم و تابلو فرش در نهاوند افتتاح شد.

به گزارش عصر همدان، با حضور علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس و جمعی از مسئولین این شهرستان در مجتمع فرهنگی، هنری امام خمینی(ره) این شهرستان نمایشگاه فرش دستبافت، گلیم و تابلو فرش افتتاح شد.

امیر بحیرایی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در این مراسم گفت: بافت قالی در شهرستان نهاوند قدمت بسیار زیادی دارد و برخی طرح های این شهرستان مانند عشوند شهرتی کشوری دارد.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی این صنعت در نهاوند افتتاح شده است و امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه این هنر قدمی برادریم.

بحیرایی افزود: مؤسسه مردم نهاد بانوان نوآور نیوانتا با همکاری آموزشگاه و کارگاه تولیدی مهسان اقدام به برپایی این نمایشگاه نوروزی فرش دستباف و تابلو فرش و گلیم در نهاوند کرده اند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: در این نمایشگاه تعداد ۵٠ عدد تابلو فرش و ۸٠ عدد فرش دستباف به نمایش درآمده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه از ۶ فروردین الی ۱۲ فروردین ۱۴٠۱ در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی از ۹ صبح الی ۱۷ عصر پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=148361
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح نمایشگاه نوروزی فرش دستبافت نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.