• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

زنگ انقلاب در ملایر به صدا درآمد

  • کد خبر : 143547
  • 12 بهمن 1400 - 18:39
زنگ انقلاب در ملایر به صدا درآمد

مراسم ویژه آغاز دهه فجر و به نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه شبانه‌روزی شهید قنبری ملایر برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر در آیین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه شبانه‌روزی شهید قنبری ملایر با اشاره به مهم‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی ایران اطهار کرد: بیداری اسلامی یکی از مهم‌ترین […]

مراسم ویژه آغاز دهه فجر و به نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه شبانه‌روزی شهید قنبری ملایر برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر در آیین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه شبانه‌روزی شهید قنبری ملایر با اشاره به مهم‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی ایران اطهار کرد: بیداری اسلامی یکی از مهم‌ترین اثرات انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

وی افزود: زمانی شعار مرگ بر آمریکا فقط در ایران سر داده می‌شد، اما امروز در بیش از یک‌صد کشور جهان شعار مرگ بر آمریکا سر داده می‌شود.

امام‌جمعه ملایر بیان کرد: باتوجه‌به ثمراتی که انقلاب اسلامی ایران داشته است دشمنان در طول مدت ۴۳ سال انواع کارشکنی‌ها علیه ایران را انجام داده است.

وی افزود: همان گونه که در آیه صریح قرآن بیان شده است که باطل از بین می‌رود در طول این ۴۳ سال نیز عظمت و به حق بودن انقلاب اسلامی ایران باعث ازبین‌رفتن باطل شده است.

حجت‌الاسلام برقراری با بیان اینکه استکبار جهانی هر اقدامی انجام دهد، به خودش ضربه می‌زند، ادامه داد: آمریکا هزینه‌های زیادی را در منطقه خاورمیانه انجام داد، اما نتیجه آن به خسرانش انجامید.

وی راهپیمایی عظیم اربعین را از دیگر ثمرات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حرکت ۲۰ میلیونی زائران اربعین لرزه‌هایی بزرگ بر کاخ‌های مستبدان خواهد انداخت.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به نقش رهبری امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: شخصیت‌هایی چون امام خمینی(ره) و سردار سلیمانی شاگردان مکتب قرآن هستند که سبب پیشروی اسلام ناب محمدی شده‌اند.

وی تاکید کرد: ما نیز در راه حرکت انقلاب باید توجه ویژه‌ای به قرآن داشته باشیم و از فرمان‌ها آن نهایت استفاده را برای اشاعه فرهنگ ناب اسلام محمدی را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام برقراری گفت: نظام انقلاب اسلامی نظام بر حق است و ابهت آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک ابهت پوشالی است و بدون شک باطل نابودشدنی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=143547
  • دیدگاه‌ها برای زنگ انقلاب در ملایر به صدا درآمد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.