• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
1

امام استقلال را نه از روی حرف بلکه با انقلابی که منجر به خروج هزاران امریکایی شد به مردم هدیه کرد

  • کد خبر : 143202
  • 09 بهمن 1400 - 12:41
امام استقلال را نه از روی حرف بلکه با انقلابی که منجر به خروج هزاران امریکایی شد به مردم هدیه کرد

جعفر قناد باشی کارشناس مسائل سیاسی در آستانه دهه فجر درباره تبیین نقش امامین انقلاب به خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: ابعاد شخصیتی امامین انقلاب در عصر ما بسیار قابل توجه است و اگر نگاهی به متفکرین خارجی کنیم که چه جملاتی را اعتراف کردند جعفر قناد باشی کارشناس مسائل سیاسی در آستانه دهه فجر درباره تبیین […]

جعفر قناد باشی کارشناس مسائل سیاسی در آستانه دهه فجر درباره تبیین نقش امامین انقلاب به خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: ابعاد شخصیتی امامین انقلاب در عصر ما بسیار قابل توجه است و اگر نگاهی به متفکرین خارجی کنیم که چه جملاتی را اعتراف کردند

جعفر قناد باشی کارشناس مسائل سیاسی در آستانه دهه فجر درباره تبیین نقش امامین انقلاب به خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: ابعاد شخصیتی امامین انقلاب در عصر ما بسیار قابل توجه است و اگر نگاهی به متفکرین خارجی کنیم که چه جملاتی را اعتراف کردند شاید بتوانیم ذره ای از خصوصیات قابل توجه آنها را بیان کنیم.

 

وی افزود: تمام ابعاد شخصیتی دو تن می توان گفت کارنامه عملی آنها بیانگر ابعاد شخصیتی آنهاست و اینکه شخصیت امام تاریخ ایران و منطقه را بعد از چند سال وابستگی تغییر داد چرا که ایران دستخشوش تسلط بیگانگان بود.

 

این کارشناس سیاسی گفت: امام استقلال را نه از روی حرف بلکه با انقلابی که منجر به خروج ۶۶۰۰۰ امریکایی شد به مردم هدیه کرد و ایران را امام و مقام معظم رهبری نگه داشتند چرا که انقلاب دشوار است اما انقلاب را نگه داشتن دشوارتر است که مقام معظم رهبری در این ۴۰ سال با درایت خود انقلاب را حفظ کردند.

 

قناد باشی افزود: یکی از دشوارترین کارهای ممکن در دنیا حفظ انقلاب است لذا باید گفت نه تنها تاریخ ایران عوض شد بلکه اصل اول مردم که اسقلال آزادی شعار ماست و مردم همه به پا خاستند و از درون دانشگاهها بیرون آمد و اندیشمندان دانشگاهی روی آوردند.

 

وی ادامه داد: قبل از انقلاب کل دنیا بر سه پایه ایران عربستان و اسرائیل بنا شده بود و امریکایی ها با این سه کشور و استفاده از قابلیت های آنها دنیا را اداره می کردند و ایران بزرگترین ارتش دنیا را داشت و اینکه ۶۶۰۰۰امریکایی در روز فرار شاه از ایران رفتند.

 

قنادباشی گفت: امام استقلال را نه از روی حرف بلکه با انقلابی که منجر به روی انحلال پیمان سنتو و زمینه خروج ۶۶۰۰۰امریکایی را فراهم آورد به مردم هدیه کرد.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری هم بر سه فرهنگ عاشورایی و اعتبار موشکی و حضور موثر منطقه ای انقلاب را حفظ کردند.

 

این کارشناس سیاسی گفت: ترویج فرهنگ عاشورایی خودش برخی از دفاع است.

 

وی افزود: نقش امامین دردفاع و ترویج انقلاب اسلامی بی نظیر بود و اسلام ناب را پیاده کردند.

 

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=143202
  • دیدگاه‌ها برای امام استقلال را نه از روی حرف بلکه با انقلابی که منجر به خروج هزاران امریکایی شد به مردم هدیه کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.