• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

رویداد پیشگام، فرصتی برای حل مشکلات استان است

  • کد خبر : 142954
  • 07 بهمن 1400 - 9:25
رویداد پیشگام، فرصتی برای حل مشکلات استان است

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در نشست خبری با محوریت برگزاری دومین رویداد پیشگام در همدان، گفت: در رویداد پیشگام افراد به شناسایی مشکلات و معضلات جامعه و مطالعه و برسی موانع تا ارائه راهکارها با همراهی و کمک مربیان می پردازند. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان چهارشنبه […]

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در نشست خبری با محوریت برگزاری دومین رویداد پیشگام در همدان، گفت: در رویداد پیشگام افراد به شناسایی مشکلات و معضلات جامعه و مطالعه و برسی موانع تا ارائه راهکارها با همراهی و کمک مربیان می پردازند.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان چهارشنبه ۶ بهمن ماه در نشست خبری با محوریت برگزاری دومین رویداد پیشگام در همدان، در سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در رویداد پیشگام افراد به شناسایی مشکلات و معضلات جامعه و مطالعه و برسی موانع تا ارائه راهکارها با همراهی و کمک مربیان می پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان، تاکیدات دین مبین اسلام بر نقش افراد در جامعه و بر طرف کردن مشکلات به دست خودشان، افزود: انبیا الهی آمدند تا مردم وارد میدان شوند تا مردم در جامعه عدل را برقرار کنند.

وی گفت: یکی از راهبردهای مهم و اساسی در فضای مأموریتی سازمان تبلیغات اسلامی، راهبرد مردمی سازی تبلیغ است و نقش مردم در حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی با توجه به اهداف و تحقق آرمانهای تمدن نوین اسلامی، نقشی مهم، کلیدی و اساسی است.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری افزود: قرار است خود مردم در میدان حضور داشته باشند و خود مردم جامعه را هدایت کنند که این در فضای فکری و اندیشه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری کاملاًًً برجسته و مشهود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: سال گذشته استان همدان اولین برگزار کننده رویداد پیشگام در کشور بود که در آن به شناسایی مشکلات و معضلات جامعه و مطالعه و برسی موانع تا ارائه راهکارها با همراهی و کمک مربیان پرداختند.

وی افزود: زمان ثبت نام دومین رویداد پیشگام تا ۱۳بهمن و شروع مرحله حضوری نیز بیستم بهمن ماه می باشد.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=142954
  • دیدگاه‌ها برای رویداد پیشگام، فرصتی برای حل مشکلات استان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.