• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
1

بزودی فرماندار اسدآباد انتخاب می‌شود/تأکید ما برای انتصاب فرماندار جدید فردی مجرب و بومی است

  • کد خبر : 141251
  • 21 دی 1400 - 11:05
بزودی فرماندار اسدآباد انتخاب می‌شود/تأکید ما برای انتصاب فرماندار جدید فردی مجرب و بومی است

کیومرث سرمدی از تعیین تکلیف فرماندار جدید برای اسدآباد خبر داد و گفت: مشورت‌های لازم برای انتخاب فرماندار جدید شهرستان به استاندارد همدان داده شده است و بزودی این انتصاب انجام می‌شود. به گزارش عصرهمدان؛ شنیدیم بزودی روح الله نباتی به عنوان جوان انقلابی، پا به کار، توانمند و کارآزموده در شهرستان بهار سکاندار فرمانداری […]

کیومرث سرمدی از تعیین تکلیف فرماندار جدید برای اسدآباد خبر داد و گفت: مشورت‌های لازم برای انتخاب فرماندار جدید شهرستان به استاندارد همدان داده شده است و بزودی این انتصاب انجام می‌شود.

به گزارش عصرهمدان؛ شنیدیم بزودی روح الله نباتی به عنوان جوان انقلابی، پا به کار، توانمند و کارآزموده در شهرستان بهار سکاندار فرمانداری را به دست خواهد گرفت؛ این در حالی است که هنوز اسدآباد در این موضوع مهم در بلاتکلیفی است و خبری از انتصاب فرمانداری جدید در دولت سیزدهم در این شهرستان نیست!

در این زمینه کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه ان شالله این روزها سکانداری فرماندار جدید اسدآباد تعیین تکلیف می‌شود، اظهار کرد: انتصاب فرمانداران از وظایف ذاتی و قانونی وزارت کشور و استاندارد ان است و طبیعتا” در استان همدان برعهده استاندارد است.

وی ادامه داد: در برخی از شهرهای استان سرپرست فرمانداری انتخاب و معرفی شده است و در اسدآباد هم مشورت های لازم داده شده و بزودی این انتصاب انجام می‌شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه ما از استاندارد همدان خواسته ایم که تعیین فرماندار جدید را تسریع ببخشد، افزود: فکر می‌کنم دیگر زمانی برای معرفی فرماندار طول نکشد.

وی خاطرنشان کرد: ما تأکیدمان به آقای استاندارد برای انتخاب فرماندار شهرستان این بوده که فردی مجرب، آشنا به مسائل و تا حدامکان نیروی بومی باشد، امیدواریم با مشورتی که با استاندارد داشتیم بزودی این موضوع حل شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=141251
  • دیدگاه‌ها برای بزودی فرماندار اسدآباد انتخاب می‌شود/تأکید ما برای انتصاب فرماندار جدید فردی مجرب و بومی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.