• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
1

شور و حال مردم همدان در گلزار شهدا/میزبان افلاکیان گمنام نیستیم ولی رهرو راهشان هستیم+تصاویر

  • کد خبر : 140883
  • 16 دی 1400 - 17:34
شور و حال مردم همدان در گلزار شهدا/میزبان افلاکیان گمنام نیستیم ولی رهرو راهشان هستیم+تصاویر

با اینکه مردم استان همدان در این روزها از فیض میزبانی شهدای گمنام محروم هستند اما با حضور خود در اماکنی که متبرک به قبور شهداست، همراهی خود را با مردم ایران در این مسیر نشان می دهند. به گزادش عصرهمدان؛ امروز پنجشنبه ۱۶ دی سال ۱۴۰۰ ، مصادف با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره […]

با اینکه مردم استان همدان در این روزها از فیض میزبانی شهدای گمنام محروم هستند اما با حضور خود در اماکنی که متبرک به قبور شهداست، همراهی خود را با مردم ایران در این مسیر نشان می دهند.

به گزادش عصرهمدان؛ امروز پنجشنبه ۱۶ دی سال ۱۴۰۰ ، مصادف با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه (س)، گلزار شهدای همدان مثل همیشه پرافتخار و آرام مثل الوند… در هنگامه ای که ۲۱ استان کشور میزبان شهدای گمنامی هستند که نام و نشان در گمنامی یافته بودند .

دارالجهاد همدان محروم از میزبانی این شهیدان گرانقدر در این برهه بود و از فیض حضور شهدایی که نام و عطر فاطمی و حسینی داشتند ، محروم ماند.

هرچند کل ایران اسلامی میزبان و قدردان شهدا بوده و هست .

سری به گلزار شهدای همدان زدیم.

چشم نواز بودن دیدن مادران شهیدی که درکنار شهید خود نجوای عاشقانه داشتند و پاسدارانی که بر مزار شهدا بوسه می دادند و مردمی که آرام آرام وارد این فضای معنوی می شدند .

کاش ما هم میزبان شهدای گمنام و جاویدالاثر بودیم تا ازعطر وجودشان ، انرژی مضاعف بگیریم .

ای شهیدان ، تو را به خدا ما را هم دعا کنید، ما زمینی ها را هم دعا کنید؛ ما را هم دعا کنید تا گرفتار دنیا و مطامع آن نشویم.

#مهمان_داریم

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=140883
  • دیدگاه‌ها برای شور و حال مردم همدان در گلزار شهدا/میزبان افلاکیان گمنام نیستیم ولی رهرو راهشان هستیم+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.