• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
2

جمع آوری ۲۲۲ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در اسدآباد/۵۵۰ مورد کلرسنجی از سطح شهر

  • کد خبر : 107928
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
جمع آوری ۲۲۲ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در اسدآباد/۵۵۰ مورد کلرسنجی از سطح شهر

ایرج صالحی بیش از ۵۵۰ مورد کلرسنجی از سطح شهر در ایام نوروز صورت گرفته، گفت: بیش از ۲۲۲ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری شده است. ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در ایام نوروز، اظهار […]

ایرج صالحی بیش از ۵۵۰ مورد کلرسنجی از سطح شهر در ایام نوروز صورت گرفته، گفت: بیش از ۲۲۲ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری شده است.

ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، بااشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در ایام نوروز، اظهار کرد: این طرح با هدف تشدید کنترل‌های بهداشت محیطی از ۲۵ اسفند سال ۹۹ آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی گفت: بیش از ۶۲ مورد سنجش عوامل محیطی مرتبط از جمله آلودگی سطوح و دست با تجهیزات پرتابل توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای انجام شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با اشاره به انجام بیش از ۵۵۰ مورد کلرسنجی از سطح شهر، گفت: بازرسی و نظارت بر سامانه‌های آبرسانی در این ایام انجام شده است.

وی از جمع آوری بیش از ۲۲۲ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای در طرح سلامت نوروزی خبر داد.

صالحی با بیان اینکه روزانه از پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی مجتمع‌های خدماتی رفاهی و کنترل الزامات بهداشت محیطی بازدید انجام شده، تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ مورد بازرسی از مکان‌های اماکن و مراکز با اولویت اماکن حساس بازرسی و نظارت شده است.

وی بازدید مشترک ادارات از اماکن و مراکز تهیه، توزیع و طبخ غذا و اقامتگاه‌های بوم گردی و مهمانپذیرها، تهیه و نصب بنر اطلاع رسانی اجرای طرح، معرفی سامانه شکایت مردمی ۱۹۰، چاپ، تکثیر و توزیع پوستر و پمفلت‌های آموزشی در سطح شهر را از دیگر اقدامات این طرح برشمرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=107928
  • دیدگاه‌ها برای جمع آوری ۲۲۲ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در اسدآباد/۵۵۰ مورد کلرسنجی از سطح شهر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.