• امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 15 October - 2024
2

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با فرماندهی انتظامی استان همدان

  • کد خبر : 107286
  • 26 اسفند 1399 - 18:31
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با فرماندهی انتظامی استان همدان

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و فرماندهی انتظامی استان با هدف کاهش و پیشگیری از جرائم اولویت‌دار خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ حسین عسگری، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در […]

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و فرماندهی انتظامی استان با هدف کاهش و پیشگیری از جرائم اولویت‌دار خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ حسین عسگری، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در گفتگو با واحد اطلاع رسانی این معاونت، اظهار کرد: بمنظور اجرای طرح های پیشگیرانه و ارتقاء مداخلات امنیتی و انتظامی در استان در دیدار معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و سردار سلمان امیری، فرماندهی انتظامی استان به لزوم همکاری مشترک در اجرای طرح‌های پیشگیرانه با تمرکز بر پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی اولویت دار استان تأکید کرد.

در این دیدار ابتدا آقای دکتر عباس نجفی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با اشاره به نقش فعال پلیس در ایجاد امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم از تلاش فرماندهی انتظامی استان و روسای دوایر پلیس در ایجاد امنیت پایدار در استان قدردانی نموده و بیان کرد: در جهت  ایجاد امنیت در جامعه ، پلیس در طول سالیان متمادی ایثار و جانفشانی نموده و در این مسیر با نثار شهدایی گرانقدر از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کردند که بی‌شک این مورد نشان دهنده عزم راسخ سبز قامتان نیروی انتظامی در مبارزه با فساد، ایجاد جامعه سالم و عاری از جرم می‌باشد.

وی اجرای طرح‌های مشترک پیشگیرانه انجام شده در طول سال را نیز از اقدامات موثر در جهت تثبیت امنیت دانست و به تداوم این برنامه‌ها تأکید کرد.

در ادامه سردار سلمان امیری، فرماندهی محترم انتظامی استان همدان نیز مباحثی در خصوص تکالیف سایر ارگا‌ن‌ها، سازمان‌ها و نهادها در جهت پیشگیری از وقوع جرم بیان کرده و گفت: چنانچه پیشگیری‌های غیر کیفری همانند پیشگیری وضعی، پیشگیری اجتماعی و فرهنگی توجه شود دیگر نیازی به اقدامات سلبی و کیفری نخواهد بود.

وی با بیان اینکه آحاد مردم باید نسبت به پیشگیری های وضعی و افزایش امنیت با پلیس همکاری و تعامل نمایند، اضافه کرد: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی دو بال توانمند در جهت ایجاد جامعه امن سالم هستند و بدون همپوشانی و تعامل این دو هیچگاه اهداف عالیه محقق نخواهد شد.

فرماندهی محترم انتظامی استان همدان ابراز کرد: به روسای پلیس انتظامی استان دستور داده شده است که مصداقی و موردی کانون‌های جرم‌زا را شناسائی و در اختیار دستگاه قضائی قرار دهند تا با همکارهای مشترک در مناطق جرم‌خیز طرح‌های پیشگیرانه به نحو مطلوب اجراء گردد.

سردار امیری ضمن قدردانی از مدیریت ارشد قضائی استان همدان، نگاه ژرف و اندیشمندانه رئیس کل محترم دادگستری استان و معاونین ایشان و قضات محترم را در نحوه اجرای سیاست‌های کلان دستگاه قضائی ستودند.

گفتنی است در پایان این دیدار تفاهم نامه مشترک فی مابین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان با فرماندهی انتظامی استان همدان در راستای کاهش جرائم اولویت‌دار و پیشگیری از اینگونه جرائم و نیز در راستای اقدامات مشترک تنظیم و منعقد گردیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=107286
  • دیدگاه‌ها برای انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با فرماندهی انتظامی استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.