• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
1

فهم‌ و عمل‌ به‌ موقع در انتخابات

  • کد خبر : 218798
  • 01 تیر 1403 - 19:06
فهم‌ و عمل‌ به‌ موقع در انتخابات
قاسمی سخنران قبل از خطبه‌های نمازجمعه امروز شهرستان بهار گفت: بصیرت یعنی فهم به‌موقع و عمل به‌موقع است که اگر این اتفاق صورت گیرد دشمنان اندک داخلی رسوا شده و دیگر کسی در پازل آن‌ها بازی نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ جمشید قاسمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان بهار به‌مناسبت گرامی‌داشت شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید گفت: پس از جنگ جهانی دوم آمریکایی‌ها توانسته بودند با پیروزی در این جنگ و پس از آن پیروزی در جنگ سرد مدیریت جهان را در دست بگیرند.

وی در ادامه افزود: آمریکا با تعریف دهکده جهانی، حاکمیت تک قطبی را در سراسر دنیا در حال رقم زدن بود و بر سلطه بلوک شرق نیز فائق آمده بود.

قاسمی گفت: در زمانی که آمریکا در مسیر رسیدن به اوج قدرت خود قرار داشت، در ایران اسلامی نهضت و تفکری با محوریت اسلام و رهبری امام خمینی(ره) ظهور کرد.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: ابرقدرت بزرگی مثل آمریکا تمام تلاش و قدرت خود را برای خاموش کردن صدای اسلام در ایران به‌کارگیری کرد تا این حرکت بزرگ‌تر نشود، چراکه می‌دانست که اسلام است که می‌تواند بر هیمنه آن پایان دهد.

قاسمی بر علت دشمنی آمریکا با ایران و راهبردهای آن در طول چند دهه اخیر پرداخت و افزود: آمریکا دشمن خارجی است و تمام تلاش خود را برای نابودی نهضت انقلاب اسلامی انجام داده است و از آن انتظاری جز این نیست اما ما دشمنان داخلی نیز داریم که به‌جای کمک به کشور، در راستای منافع دشمنان این کشور و اسلام قدم برمی‌دارند.

وی بصیرت را نسخه نجات بخش جامعه اسلامی برشمرد و گفت: بصیرت یعنی فهم به‌موقع و عمل به‌موقع است که اگر این اتفاق صورت گیرد دشمنان اندک داخلی رسوا شده و دیگر کسی در پازل آن‌ها بازی نمی‌کند.

قاسمی به معنی بصیرت در حمایت از حاکمیت اشاره کرد و گفت: وظیفه همه ما حمایت از حاکمیت اسلام است چرا که تمام دشمنی غرب با ما به‌خاطر تفکر اسلام ناب است.

وی شرکت در انتخابات را از مصادیق بصیرت عنوان کرد و گفت: حضور گسترده در انتخابات حمایت از ایران و اسلام است و انتخاب فرد اصلح باعث تداوم مسیر انقلاب تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌باشد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218798
  • دیدگاه‌ها برای فهم‌ و عمل‌ به‌ موقع در انتخابات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.