• امروز : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
0

۵۳۹ پرونده اموال تملیکی در یک سال اخیر تعیین تکلیف شد

  • کد خبر : 180833
  • 15 فروردین 1402 - 0:56
۵۳۹ پرونده اموال تملیکی در یک سال اخیر تعیین تکلیف شد

دادستان همدان گفت: به منظور تسریع در احقاق حقوق عامه و با پیگیری های انجام شده ۵۳۹ پرونده مرتبط با اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱ تعیین تکلیف شد. به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر»؛ از تشکیل ۴۸۰ پرونده در حوزه اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: به منظور احیای حقوق عامه و […]

دادستان همدان گفت: به منظور تسریع در احقاق حقوق عامه و با پیگیری های انجام شده ۵۳۹ پرونده مرتبط با اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱ تعیین تکلیف شد.

به گزارش عصرهمدان؛ «حسن خانجانی موقر»؛ از تشکیل ۴۸۰ پرونده در حوزه اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: به منظور احیای حقوق عامه و نظارت دقیق بر نگهداری اموال متعلق به بیت‌المال و دولت، در طول سال گذشته برنامه های بازدید از انبار اموال تملیکی انجام شده است.

وی با اشاره به تعیین تکلیف کالا‌های موجود انبار اموال تملیکی از طریق فروش، استرداد، اعاده، واگذاری و یا انهدام، گفت: در طول یک سال اخیر به همت دستگاه قضایی، وضعیت ۵۳۹ پرونده مرتبط با اموال تملیکی در سطح استان به نتیجه رسیده است.

دادستان همدان تصریح کرد: بدین ترتیب در بحث فروش ۴۷۱ فقره، استرداد به اشخاص ۲۰ فقره و واگذاری به ستاد اجرایی فرمان امام ۴۸ فقره و مجموعا ۵۳۹ پرونده تعیین تکلیف شد.

خانجانی موقر عنوان کرد: همچنین کالا‌های سریع‌الفساد، غیربهداشتی، غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته در سه مرحله با حضور نماینده دادستانی و ادارات متولی معدوم شده است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=180833
  • دیدگاه‌ها برای ۵۳۹ پرونده اموال تملیکی در یک سال اخیر تعیین تکلیف شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.