• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1
استاندار همدان تاکید کرد:

۴۰ درصد افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات

  • کد خبر : 219625
  • 15 تیر 1403 - 14:27
۴۰ درصد افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات
استاندار همدان از افزایش ۴۰ درصدی مشارکت نسبت به دور نخست در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص انتخابات فرماندارانمان، مسئولیت و مدیریت خود را به خوبی در سراسر استان، برای اینکه آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ایجاد شود به انجام رساندند.

وی افزود: بحمدلله با گزارشاتی که روزانه گرفته می شد این آمادگی به شکل تمام و کمال ایجاد شد و در سایه همکاری هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت و تعامل بسیار خوب آنها در این ایام، ما شاهد برگزاری انتخابات بدون کمترین مسئله و مشکل بوده‌ایم.

استاندار همدان با اشاره به موضوع امنیت و تامین حوزه‌های انتخابیه در سطح استان اظهار کرد: همکاران ما در شورای تامین، نیروهای انتظامی و سپاه که هم‌افزایی خوبی در این عرصه با ما داشته، مسئولیت تامین امنیت شعب با مجموعه فراجا با همکاری سپاه و بسیج بوده که در این دوره ۱۷۰۰ نفر از بسیجیان در کنار این مجموعه، مسئولیت حفاظت از صندوق‌ها را عهده‌دار هستند.

قاسمی فرزاد با اشاره به میزان بالای مشارکت در این دوره، بیان کرد: تا الان میزان مشارکت نسبت به دوره قبل از همین ساعت خوب بوده امیدواریم که با همین ضرب آهنگ تا آخرین لحظه پیش برود و ما شاهد یک مشارکت در واقع بسیار خوب باشیم.

وی ادامه داد: انشالله هرکسی که در این انتخابات بعنوان ریاست جمهوری انتخاب شود، همه مردم ایران به عنوان مردم این سرزمین او را یاری خواهند کرد و او نیز در مقابل همه مردم ایران مسئول و پاسخگو خواهد بود.

استاندار همدان تاکید کرد: قطعا نقش ما به عنوان برگزارکنندگان انتخابات در مجموعه کشور با توصیه و تاکید که مقام‌عالی وزارت کشور جناب آقای دکتر وحیدی داشتند نقش اجرایی است و با تائید و تاکیدی که از طرف مقام معظم رهبری داشتند رای مردم حق‌الناس بوده و باید آن را کاملا رعایت کنند.

قاسمی‌فرزاد با تاکید بر بی‌طرفی کامل و عدم سوءگیری از طرف بالاترین مسئول تا پایین‌ترین رده، عنوان کرد: تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری هم وجه شرعی داشته و هم وجه قانونی چراکه ایشان مرجعیت دینی ما هستند.

استاندار گفت: تاکنون تقریبا بیش از ۴۰ درصد مشارکت نسبت به دور اول افزایش دارد و در این دوره نیز از صبح تا این لحظه ۱۱ درصد افزایش مشارکت در استان شاهدیم.

وی در پایان یادآور شد: کلیه کسانی که در انتخابات نقش دارند، متعهد و ملتزم به این اصل هستند و با نهایت بی‌طرفی کامل، آرای مردم را اخذ و در نهایت شمارش و نتیجه توسط ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219625
  • دیدگاه‌ها برای ۴۰ درصد افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.