• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
0

۳ تیم از استان همدان در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور دارند

  • کد خبر : 136573
  • 04 آذر 1400 - 19:42
۳ تیم از استان همدان در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور دارند

علی فردوسی پور گفت: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در حالی به ایستگاه اخر خود نزدیک می شود که ۳ تیم حاضر از استان همدان در این رویداد از شرایط خوبی بلحاظ فنی و رقابتی برخوردارند. علی فردوسی پور؛ مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار […]

علی فردوسی پور گفت: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در حالی به ایستگاه اخر خود نزدیک می شود که ۳ تیم حاضر از استان همدان در این رویداد از شرایط خوبی بلحاظ فنی و رقابتی برخوردارند.

علی فردوسی پور؛ مدیر مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در حالی به ایستگاه اخر خود نزدیک می شود که ۳ تیم حاضر از استان همدان در این رویداد از شرایط خوبی بلحاظ فنی و رقابتی برخوردارند.

وی افزود: تیم های پویانمایی و اپلیکیشن از استان همدان به مرحله نهایی رویداد در سالن شهید فخری زاده سازمان بسیج دانشجویی اعزام شده اند و در قالب ۳ تیم با عنوان های “هم بازی”، “مجال مدیا” و تیم “نورهان” با تیم هایی از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

فردوسی پور با اشاره به اینکه وضعیت تیم ها از لحاظ توان فنی از شرایط خوبی برخوردار است گفت: این ۳ تیم شامل ۱۲ نفر از جوانان بسیجی خبره و فعال در حوزه فناوری تولید محتوای دیجیتال می باشد که شانس منتخب شدن این تیم ها نیز در بین کشور بسیار بالاست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=136573
  • دیدگاه‌ها برای ۳ تیم از استان همدان در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج حضور دارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.