• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
1

۳۵۰ بسته معیشتی در کبودراهنگ توریع خواهد شد

  • کد خبر : 122938
  • 07 مرداد 1400 - 11:14
۳۵۰ بسته معیشتی در کبودراهنگ توریع خواهد شد

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از توزیع بیش از ۳۵۰ بسته معیشتی در آستانه عید سعید غدیر خم در بین نیازمندان شهرستان خبرداد. به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در حاشیه پانزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه این شهرستان اظهار کرد:صبح امروز پانزدهمین مرحله کمک های مومنانه شهرستان کبودراهنگ در مسجد امیرالمومنین […]

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از توزیع بیش از ۳۵۰ بسته معیشتی در آستانه عید سعید غدیر خم در بین نیازمندان شهرستان خبرداد.

به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در حاشیه پانزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه این شهرستان اظهار کرد:صبح امروز پانزدهمین مرحله کمک های مومنانه شهرستان کبودراهنگ در مسجد امیرالمومنین علیه السلام کبودراهنگ برگزار شد.

وی با اشاره به تعداد بسته های توزیع شده در این رزمایش افزود:بیش از ۳۵۰ بسته معیشتی در آستانه عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت در بین آسیب دیدگان ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

بداغی با تقدیر از همت مردم نیک اندیش، خیرین و بسیجیان جهادگر در جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه اضافه کرد: بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد دویست و پنجاه میلیون تومان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی در انتها با اشاره به برنامه های شاخص در عید سعید غدیر خم خاطر نشان کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم بیش‌از ۲۰ هزار پرس غذای گرم در سطح روستاهای شهرستان توسط پایگاه های بسیج،هیئت رزمندگان اسلام از محل کمک های مردمی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=122938
  • دیدگاه‌ها برای ۳۵۰ بسته معیشتی در کبودراهنگ توریع خواهد شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.