• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1
همایش زکات در رزن:

۳میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان زکات در سال گذشته جمع‌آوری شد

  • کد خبر : 220762
  • 03 مرداد 1403 - 11:02
۳میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان زکات در سال گذشته جمع‌آوری شد
همایش تبلیغی ترویجی زکات با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، رؤسای ادارات، دهیاران، روحانیون، کشاورزان و خیرین در شهرستان رزن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ در این همایش، حاج آقا خورشیدی، رئیس امور اجرایی زکات استان همدان، از احصای سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان زکات در سال گذشته در سه شهرستان رزن، درگزین و سردرود خبر داد.

وی با بیان اینکه این مبلغ صرف نظر از زکات‌های پنهانی است که توسط کشاورزان و زکات‌دهندگان پرداخت شده است، گفت: زکات هر منطقه در همان بخش برای کمک به محرومان هزینه می‌شود و کمیته امداد این وظیفه را بر عهده دارد.

حاج آقا خورشیدی در ادامه اظهار داشت: بخش اعظم زکات دریافتی در زمینه‌های مختلفی مانند کمک به نیازمندان، درمان، تامین مسکن، جهیزیه، ساخت خانه عالم، مساجد، حسینیه‌ها، پروژه‌های عمرانی و سایر امور عام‌المنفعه در همان منطقه هزینه می‌شود.

وی در پایان از مسئولان زکات شهرستان‌های رزن، درگزین و سردرود و همچنین کشاورزان که مایه برکت این شهرستان‌ها هستند، تقدیر و تشکر کرد.

در این همایش همچنین امام جمعه رزن، فرماندار و آقای نعمتی، مدیر کل کمیته امداد استان همدان، در راستای ترویج سنت حسنه زکات، سخنرانی‌هایی داشتند.

 

انتهای خبر/ ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220762
  • دیدگاه‌ها برای ۳میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان زکات در سال گذشته جمع‌آوری شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.