• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
5

۱۳ آبان؛ مشت‌ها گره‌کرده به آسمان و گلوله‌ای بر دهان دشمن

  • کد خبر : 202949
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۸
۱۳ آبان؛ مشت‌ها گره‌کرده به آسمان و گلوله‌ای بر دهان دشمن
امروز ۱۳ آبان با مشت‌هایی که به سمت آسمان گره می‌شود، می‌آییم و به دهان دشمن گلوله‌ای می‌شویم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، چه قدر زیبا هر سال همین روز دلمان می‌تپد برای مقاومتی که تو در آن روزهای سخت و پرمشقت از خود به یادگار گذاشتی و اکنون من٬ ما٬ او٬ و هزاران من و مای دیگر افتخار می‌کند به این یادگاری. اگر مقاومت تو نبود هم‌اکنون نه منی بود نه مایی و نه آرامشی. تنها دلی بود که اختیاری نداشت.

جسمی بود که برای خودش نبود. روحی بود که عشق را نمی‌فهمید و معنای دلدادگی را نمی‌دانست. تو با مقاومت و ازخودگذشتگی‌ات به ما روح و دل‌وجان بخشیدی.

از وجود مقاوم تو عشق را تجربه کردیم و معنای ایستادن تا آخر را مزه کردیم و سرمشق قراردادیم؛ شجاعتت را ای بزرگ‌مردان کوچک.

شهدای دلیر دانش‌آموز؛ روز ۱۳ آبان به خودمان و به این مملکت می‌نازیم که اهل این مرز و بوممان و از جماعت این نوجوان‌هایی که به هیچ ‌چیز بله نگفتن تنها به ایثار و استقامت. سلام بر شما بر دلیرمردان کوچک انقلابی بزرگ که با کوچکی‌شان مقاومتی آفریدن به بزرگی پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس.

ما به نیابت از مقاومتی که از ایثار شما به ارمغان گرفتیم؛ امروز ۱۳ آبان می‌آییم با مشت‌هایی که گره می‌شود به سمت آسمان و گلوله‌ای می‌شود به دهان دشمن. پیروز باد این انقلاب زنده‌باد شهدای دانش‌آموز.

لیلا نظری فرهودی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=202949
  • دیدگاه‌ها برای ۱۳ آبان؛ مشت‌ها گره‌کرده به آسمان و گلوله‌ای بر دهان دشمن بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.