• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
1
رئیس ستاد انتخابات استان همدان خبر داد:

یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر در همدان صاحب حق رای

  • کد خبر : 219213
  • 08 تیر 1403 - 17:56
یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر در همدان صاحب حق رای
رئیس ستاد انتخابات استان همدان از حق رای یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ از حضور گرم اصحاب رسانه تشکر داریم چرا که اصحاب رسانه بخشی از نظام انتخاباتی کشور هستند و کار بدون آنها ابتر است.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات در این حساسیت و برهه خاص با تمام تلاش در حال برگزار شدن است و نظام اسلامی ما نشان داد از استحکام و اقتداری بالایی برخوردار است و در دنیا بی‌نظیر است، اتفاقاتی که در این ۴۰ روز اتفاق افتاد.

رضانیا افزود: همه گروههای سیاسی نماینده داشتند در این عرصه رقابت و گرمای انتخابات و مناظرت را دیدیم  تا به امروز رسیدیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: نعمت انقلاب اسلامی و نظام مستحکم و مقتدرانه که بدون نظام اسلامی انقلاب معنایی ندارد و قبل تپنده انقلاب اسلامی توانست کشور را از تب و تاب به آرامش برساند و با رهنمودهای رهبر معظم در همدان هم مثل سایر استانها دست به دست هم دادند و مرحله اول مهلت قانونی از زمان برگزاری انتخابات را یک ساعت فرصت داریم .

وی تاکید کرد: حجم فعالیت‌های رسانه‌های معاند و بیگانه بالا بود اما با متولان امنیتی کشور کمترین مساله را داشتیم و به احتمال زیاد تمدید انتخابات را برای مرحله دوم خواهیم داشت.

رضانیا افزود: مردم خیلی بصیر و آگاه هسند به لحاظ امنیتی تا کنون مساله‌ای نداشتیم و جریان ستادهای انتخاباتی هم مطابق با قانون اجازه فعالیت ندارند و شاهد کمتری مساله راجع به تخلف انتخاباتی خواهیم بود .

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: به احتمال زیاد انتخابات به دور دوم کشیده می شود  چرا که رقابت بسیار جدی و تنگاتگ است

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه تهیه و توزیع شده است و از این نظر جای نگرانی نداریم عنوان کرد: در این دوره ۱۳ هزار رای اولی و یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر نیز واجد شرایط رای دادن در استان هستند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219213
  • دیدگاه‌ها برای یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر در همدان صاحب حق رای بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.