• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
2

یک سارق حرفه‌ای در اسدآباد به سرقت ۶ موتورسیکلت اعتراف کرد

  • کد خبر : 78293
  • 12 مرداد 1399 - 19:07
یک سارق حرفه‌ای در اسدآباد به سرقت ۶ موتورسیکلت اعتراف کرد

سرهنگ افشین یاری از کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد و گفت: در این راستا یک سارق حرفه‌ای دستگیر شده است. سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: به دنبال سرقت چند دستگاه موتورسیکلت در سطح این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در […]

سرهنگ افشین یاری از کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد و گفت: در این راستا یک سارق حرفه‌ای دستگیر شده است.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: به دنبال سرقت چند دستگاه موتورسیکلت در سطح این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های سرقت، جمع‌آوری شواهد و قرائن موجود، گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس و همچنین تعقیب و مراقبت‌های لازم ، فردی که در امر سرقت موتورسیکلت سابقه داشت شناسایی شد.

یاری با بیان اینکه متهم به یکی از شهرستان‌های همجوار متواری شده بود، گفت: رئیس پلیس آگاهی شهرستان سروان فهلی به‌اتفاق اکیپ مجربی از همکاران خود با اخذ نیابت قضائی به محل مذکور اعزام و نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، به سرقت ۶ دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان اسدآباد اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان و مالکان وسایط نقلیه خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی ، از اموال خود بیشتر مراقبت کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78293
  • دیدگاه‌ها برای یک سارق حرفه‌ای در اسدآباد به سرقت ۶ موتورسیکلت اعتراف کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.