• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 23 June - 2024
0

یک ساختمان ۱۲ واحدی در ملایر به دلیل نشست‌های نامتعارف تخلیه شد

  • کد خبر : 155675
  • 26 خرداد 1401 - 8:44
یک ساختمان ۱۲ واحدی در ملایر به دلیل نشست‌های نامتعارف تخلیه شد

معاون استاندارد و فرماندار ویژه ملایر از تخلیه فوری ساختمان ۱۲ واحدی آسایش ۴ واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) به دلیل نشست‌های نامتقارن و مخاطرات پیرامون این ساختمان خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ “سلمان اسماعیلی” روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به بروز مخاطرات پیرامونی ساختمان ۱۲ واحدی آسایش ۴ […]

معاون استاندارد و فرماندار ویژه ملایر از تخلیه فوری ساختمان ۱۲ واحدی آسایش ۴ واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) به دلیل نشست‌های نامتقارن و مخاطرات پیرامون این ساختمان خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ “سلمان اسماعیلی” روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به بروز مخاطرات پیرامونی ساختمان ۱۲ واحدی آسایش ۴ و جلوگیری از احتمال بروز حوادث ناگوار برای ساکنان آن، بلافاصله ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران تشکیل شد.

وی افزود: پس از بررسی و مذاکره با ساکنان این ساختمان، سازنده و طبق هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر، دستور تخلیه این محل صادر شد.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: در ابتدای امر و به منظور احساس مسئولیت در قبال جان و مال شهروندان، ۱۲ واحد آپارتمان برای اسکان ساکنان این ساختمان در محل دیگری از شهر در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: به منظور مساعدت به ساکنان این ساختمان، ماشین‌آلات و نیروی کار برای جابجایی وسایل به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده شد.

معاون استاندارد همدان ادامه داد: در گام بعدی و پس از بازدید میدانی مهندسان ذیصلاح، مطالعات بعدی به منظور بررسی لایه‌های زیرین پی ساختمان و بررسی علل و عوامل نشست نامتقارن این ساختمان در دستور کار قرار گرفت که پس از انجام مطالعات اولیه، مقاوم‌سازی بنا بلافاصله آغاز می‌شود.

اسماعیلی در عین حال از همکاری تمامی ارگان‌ها و نهادها به ویژه شهرداری ملایر که در تجهیز واحدهای مورد نظر نسبت به تامین اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال اقدام کردند، قدردانی نمود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155675
  • دیدگاه‌ها برای یک ساختمان ۱۲ واحدی در ملایر به دلیل نشست‌های نامتعارف تخلیه شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.