• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
4
کارشناس مسائل سیاسی:

یمنی‌ها، شیرمردانه مبارزه می‌کنند

  • کد خبر : 218038
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
یمنی‌ها، شیرمردانه مبارزه می‌کنند
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه یمنی‌ها، شیرمردانه کشتی و ناوهای آمریکا را هدف قرار می‌دهند، گفت: خبر مورد هدف قرار دادن ناو هواپیمابر آیزنهاور توسط یمنی‌ها خبر بسیار خوبی بود که البته در رسانه‌ها کمتر به آن پرداخته شد اما این خبر بسیار بزرگ است و تاکنون دومرتبه این ناو مورد هدف قرار گرفته است.

امیرعباس آقایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه همچنان آخرین تحولات غزه و سرزمین اشغالی تیتر اول رسانه ه‍ای جهان است، گفت: دو روز گذشته اتفاقاتی رخ داد که فاجعه و جنایت وحشتناک و هولناکی بود.

وی با اشاره به اینکه حمله رژیم ظالم صهیونیستی به اردوگاه نصیرات برای آزاد کردن تنها چهار نفر از اسیران، بسیار وحشیانه بود، افزود: این حملات منجر به شهادت ۲۵۰ فلسطینی و زخمی شدن ۶۰۰ نفر شد و تصاویر این جنایت بسیار وحشتناک است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: حمایت آمریکا از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی عجیب بود و عضو مشاور امنیت ملی آمریکا در این خصوص گفته است که دلمان از تلفات غزه می‌شکند ولی اسرائیل جنایتی نکرده است!

آقایی با بیان اینکه درگیری‌ها در منطقه ادامه دارد، تصریح کرد: حزب‌الله با تقویت حملات خود با موشک ایرانی توانسته تعداد قابل توجهی از سامانه گنبد آهنین را از رده خارج کند.

وی با اشاره به اینکه در آینده شاهد افزایش حملات موشکی با موشک‌های بزرگتر حزب‌الله خواهیم بود، گفت: از سوی دیگر یمنی‌ها همچنان شیرمردانه کشتی و ناوهای آمریکا را هدف قرار می‌دهند و هرکشتی که بخواهد به رژیم کودک‌کش صهیونیستی کمک کند را از مسیر خارج می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: خبر مورد هدف قرار دادن ناو هواپیمابر آیزنهاور توسط یمنی‌ها خبر بسیار خوبی بود که البته در رسانه‌ها کمتر به آن پرداخته شد اما این خبر بسیار بزرگ است چراکه تاکنون دومرتبه این ناو در منطقه مورد هدف قرار گرفته است.

آقایی با بیان اینکه زمانی هر کشوری که در برابر آمریکا می‌ایستاد، بلافاصله آمریکا اعلام می‌کرد که ناو خود را به سوی آب‌های آن کشور به حرکت درآورده است، عنوان کرد: همین خبر باعث می‌شد تا کشور مقابل پای مذاکره برود و در برابر آمریکا کوتاه بیاید اما امروز یمنی‌ها با تمام قوا در برابر آمریکا و ظالمان ایستادند و همین ناوهای آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: چهارمین استعفا را در کابینه نتانیاهو شاهد هستیم و وزیر جنگ کابینه که مخالف نتانیاهو است گفته وقت آن رسیده تا دولت افراطی نتانیاهو را با دولت متعادل عوض کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: به نظر می‌رسد تا دو روز آینده اتفاقات جدی‌تری رخ دهد و ممکن است به تمام شدن جنایات ظالمانه رژیم صهیونیستی منجر شود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218038
  • دیدگاه‌ها برای یمنی‌ها، شیرمردانه مبارزه می‌کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.