• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
3

گودبرادری غیراصولی کار دست ساختمان ساز همدانی داد/تخلیه اضطراری چندین ساختمان در همدان

  • کد خبر : 172664
  • 22 آذر 1401 - 7:11
گودبرادری غیراصولی کار دست ساختمان ساز همدانی داد/تخلیه اضطراری چندین ساختمان در همدان

دادستان همدان با اشاره به گودبرادری غیراصولی برای ساخت یک ساختمان که سبب آسیب رساندن به ساختمان های مجاور شده، گفت: دستورات لازم برای تخلیه و اسکان اضطراری ساکنان آن ساختمان سریعاًً ابلاغ و مالک مکلف به رفع خطر از این ساختمان ها شد. به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، […]

دادستان همدان با اشاره به گودبرادری غیراصولی برای ساخت یک ساختمان که سبب آسیب رساندن به ساختمان های مجاور شده، گفت: دستورات لازم برای تخلیه و اسکان اضطراری ساکنان آن ساختمان سریعاًً ابلاغ و مالک مکلف به رفع خطر از این ساختمان ها شد.
به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، «حسن خانحانی موقر» درباره یکی از ساخت و سازهای غیر مجاز در همدان، گفت: حوالی ساعت ۱۴ بعدازظهر امروز بیستم آذرماه، مطلع شدیم که گودبرادری غیراصولی برای ساخت ساختمانی در خیابان شهید زمانی، سبب آسیب رساندن به ساختمان های مجاور شده است.
وی عنوان کرد: بلافاصله با فرماندار ،شهردار و رئیس سازمان نظام مهندسی در محل حاضر شدیم و با همکاری شهرداری دستورات لازم برای تخلیه و اسکان اضطراری ساختمان های مجاور به منظور حفاظت از جان مردم داده شد.
دادستان همدان افزود: مالک که در اختیار نیروی انتظامی است مکلف شده تا با در اختیار قرار دادن تمام تجهیزات و سرمایه لازم در محل حاضر و با بهره گیری از امکانات فنی نسبت به رفع خطر از ساختمان های مجاور اقدام کند.
انتهای پیام/ز
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=172664
  • دیدگاه‌ها برای گودبرادری غیراصولی کار دست ساختمان ساز همدانی داد/تخلیه اضطراری چندین ساختمان در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.