• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
4

گلایه های مردم بهار از انسداد جاده بعد از بارش باران/ تقاطع غیر همسطح گلوگاه شهید زارعی پروژه ای سه ساله است

  • کد خبر : 52062
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۵۶
گلایه های مردم بهار از انسداد جاده بعد از بارش باران/ تقاطع غیر همسطح گلوگاه شهید زارعی پروژه ای سه ساله است

یکی از پروژه های بزرگ اداره راه شهرستان بهار احداث تقاطع غیر همسطح در جاده صالح آباد و واقع در گلوگاه شهید زارعی است که مردم شهر صالح آباد و روستاهای اطراف جاده همواره دچار مشکل در عبور و مرور از این جاده هستند. به گزارش عصر همدان، در مسیر عبوری از سمت میدان بهار […]

یکی از پروژه های بزرگ اداره راه شهرستان بهار احداث تقاطع غیر همسطح در جاده صالح آباد و واقع در گلوگاه شهید زارعی است که مردم شهر صالح آباد و روستاهای اطراف جاده همواره دچار مشکل در عبور و مرور از این جاده هستند.

به گزارش عصر همدان، در مسیر عبوری از سمت میدان بهار به صالح آباد زیرگذری برای عبور خودروها به سمت دیگر جاده تعبیه شده که همواره پس از بارش باران های شدید دچار آبگرفتگی شده و مانع از عبور خودروها از این زیرگذر می شود.

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما از مسدود بودن مداوم این زیرگذر گلایه داشت و گفت: تقاطع کنار گلوگاه شهید زارعی چندین ماه است که به خاطر احداث زیر گذر بسته شده و پیشرفت چندانی هم نداشته و متاسفانه چند ماه است که پل ارتباطی بین جاده اسدآباد و جاده صالح آباد بسته شده و مردمی که قصد گذر از روستاهای جاده اسد آباد مثل تاج آباد ، روان و سنگ سفید به صالح آباد را دارند مجبور بودند از زیر گذر نزدیک پلیس راه جدید استفاده کنند،

این شهروند ادامه داد: حالا بعد از بارش های اخیربیش از یک هفته است که این زیرگذر هم بسته شده و مردم روستاهای جاده اسد آباد مجبورند برای رفتن به جاده سنندج و شهر صالح آباد از پلیس راه قدیم بهار دور بزنند و بروند.

وی این مسئله را با عبارت بحران مدیریتی وصف کرد و گفت: این مسئله باعث شده که هر فرد حداقل ۲۰ کیلومتر مسیر اضافی را طی کند.

این شهروند افزود: مسئولین اگر نمی توانند تقاطع کنار گلوگاه را به زودی راه اندازی کنند لااقل آب زیر گذر را جمع کنند و یا حداقل مسیری که در پلیس راه جدید موجود است را باز کنند تا مشکل فعلاحل بشود.

در این باره گفتگویی با محمد آقا محمدی، رئیس اداره راهداری شهرستان بهار داشتیم وی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه زیرگذر عبوری باز است و مشکلی عبور و مرور وجود ندارد گفت:
چند شب پیش که بارندگی شدید صورت گرفت این زیرگذر دچار آبگرفتگی شد و این مسئله همواره پس از بارش باران های شدید اتفاق می‌افتدچون هر بار در این زیرگذر حدود نیم متر آب جمع می شود، ما نیز این مسیر را می بندیم تا آب آن را پمپاژ کنیم.

آقا محمدی ادامه داد: چند روز گذشته نیز بر اثر بارش باران در این مسیر این زیرگذر دچار آب گرفتگی شد به همین دلیل یک روز این مسیر را بستیم تا آب را پمپاژ کنیم و سپس این مسیر باز شد و هم اکنون مردم می‌توانند از این مسیر رفت و آمد کنند.

وی در خصوص وجود موانعی در ورودی زیرگذر گفت: با همکارانم در این خصوص هماهنگ می‌کنمکه بازدید کنند و اگر مانعی وجود دارد برطرف شود.

آقامحمدی درباره تقاطع جنب گلوگاه شهید زارعی گفت: جلوتر از زیرگذر صالح آباد تقاطع نزدیک گلوگاه شهید زارعی در حال احداث است که با تکمیل آن مشکل عبور و مرور در این مسیر حل می شود.

وی ادامه داد: این زیرگذر مرداد ماه سال جاری کلنگ زنی و به پیمانکار سپرده شد، اگر اعتبار این تقاطع تکمیل شود ۳ ساله باید به دولت تحویل دولت داده شود.

وی پیشرفت فیزیکی این تقاطع را ۳۰ درصد اعلام کرد و گفت: کل اعتبار برآورد شده برای این پروژه حدود ۵ میلیارد تومان است که تاکنون ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیون تومان از سوی دولت به پیمانکار داده شده است.

انتهای پیام/ک

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52062
  • دیدگاه‌ها برای گلایه های مردم بهار از انسداد جاده بعد از بارش باران/ تقاطع غیر همسطح گلوگاه شهید زارعی پروژه ای سه ساله است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.