• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
1

گلایه رئیس هیات همگانی همدان از کم لطفی برخی روسای ورزش شهرستان ها

  • کد خبر : 217543
  • 11 خرداد 1403 - 13:42
گلایه رئیس هیات همگانی همدان از کم لطفی برخی روسای ورزش شهرستان ها
رئیس هیات ورزش های همگانی همدان گفت: کم لطفی برخی روسای ورزش شهرستان های این استان به هیات همگانی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. روسای هیات همگانی شهرستان ها خط قرمز ما هستند و از انتخاب خود حمایت همه جانبه خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از روابط عمومی هیات‌های همگانی؛ هادی سبزواری در گردهمایی هیات های همگانی شهرستان های استان همدان با محوریت طرح ملی ورزش و مردم اظهار کرد: متاسفانه برخی روسای ورزش شهرستان ها نسبت به هیات همگانی خود کم لطفی می کنند و همکاری لازم را ندارند.
وی اضافه کرد: این در حالیست که فعالیت های ورزشی به خصوص ورزش همگانی مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسوولان اجرایی کشور است.
سبزواری ادامه داد: این نوع رفتار باعث دلسردی روسای هیات های ورزشی می شود در حالیکه تمامی آنها بدون دریافتی مالی و منافع شخصی، در راستای کمک به رشد و ترویج ورزش تلاش می کنند.
سبزواری خاطرنشان کرد: نباید در امور هیات های ورزشی بی جهت و بدون دلیل دخالت شود ضمن اینکه هیات استان نظارت لازم را در برنامه های اجرایی دارد.
وی با قدردانی از نگاه پدرانه مدیریت ورزش استان همدان بر هیات های ورزشی گفت: این دلگرمی و حمایت ها باعث می شود تا در اجرای برنامه های همگانی فعالیت ها پر رنگ تر شود.
وی برگزاری باشکوه همایش بزرگ خانوادگی روز دختر در سطح شهرستان ها را یکی از مهمترین رویدادهای اجرا شده در استان همدان برشمرد و گفت: این برنامه ورزشی در سطح گسترده برگزار شد و حضور باشکوه مردم را شاهد بودیم.
وی اجرای طرح ورزش و مردم را یکی از مهمترین برنامه های معاونت توسعه ورزش همگانی، دفتر توسعه ورزش همگانی و فدراسیون همگانی کشور عنوان کرد و گفت: می خواهیم با فعالیت پرشور در این طرح، جزو بهترین ها باشیم.
سبزواری با اشاره به برگزاری ۶ دوره مربیگری ورزش روزنه در سطح همدان و شهرستان ها در نیمه دوم خردادماه جاری گفت: همه مربیان ورزش صبحگاهی باید در این دوره ها که به صورت رایگان برگزار می شود، شرکت کنند.
وی همکاری دستگاه های اجرایی و نظارتی استان همدان در برگزاری منظم ایستگاه های ورزش صبحگاهی را مورد تمجید قرار داد و افزود: ایستگاه های صبحگاهی به صورت منظم، با رعایت قوانین و ساماندهی شده فعالیت دارند.

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217543
  • دیدگاه‌ها برای گلایه رئیس هیات همگانی همدان از کم لطفی برخی روسای ورزش شهرستان ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.