• امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
1
کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد:

گسترش جنگ هدف رژیم منحوس صهیونیستی

  • کد خبر : 223926
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
گسترش جنگ هدف رژیم منحوس صهیونیستی
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی به دنبال بهانه‌ای برای گسترش جنگ است، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با حملات الکترونیکی هزینه خود را بالا برد چرا که عدم اعتماد عمومی برای استفاده از تلفن همراه، بی‌سیم و پیجر را در جامعه جهانی ایجاد کرد و نشان داد هم‌بستگی شبکه صهیونیستی می‌تواند جان بشریت را به خطر بیاندازد.

محمدرضا رئیسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه در آستانه یک سالی بعداز حمله ۸ اکتبر هستیم، گفت: همچنان جنایات رژیم غاصب صهیونیستی خصوصاً به شیوه‌های جدید ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر حملات تروریستی در لبنان به صورت جنگ الکترونیکی رخ داد، افزود: این حملات بار دیگر نشان داد که رژیم ظالم صهیونیستی همه مردم از جمله مردم عادی را نیز هدف قرار می‌دهد و این فریب افکار عمومی است که می‌گوید فقط نظامیان و نیروی‌های حزب‌الله و مقاومت را مورد هدف قرار می‌دهند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: موج اعتراض در پی این حملات تروریستی رژیم خونخوار صهیونیستی در اکثر کشورها به راه افتاد و متأسفانه شاهد این بودیم حدود ۴۵۰ مجروح و ۲۰ شهید نیز برجای ماندند.

رئیسی با بیان اینکه تصاویر مخابره شده از لبنان نشان از تخریب خانه‌ها و آتش گرفتن خودروها داشت، عنوان کرد: این نشان می‌دهد سیستم جاسوسی موساد با همدستان غربی عامل نفوذ در لبنان هستند تا ناامیدی را در جبهه مقاومت به ویژه حزب‌الله لبنان انتقال دهد.

وی خاطرنشان کرد: در روز گذشته شاهد این بودیم که علی‌رغم منفجر شدن بی‌سیم‌ها در صحنه تشییع پیکر شهدا اما مردم همچنان مصمم و پرقدرت به ادامه تشییع پرداختند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه موضوع مطرح در زمان فعلی این است که رژیم غاصب صهیونیستی تمام توان خود را می‌گذارد تا دستاوردی داشته باشد، افزود: این‌ها دست و پا زدن آخر رژیم منحوس صهیونیستی است و شکست‌های خود را شدیداً سانسور کرده اما این ترورها به نوعی واکنش آن‌ها بعداز اثرگذاری حمله حزب‌الله در روز اربعین است.

رئیسی با بیان اینکه کشته‌های یگان ۸۲۰۰ رژیم غاصب صهیونیستی بسیار زیاد بود، گفت: هرچند آن‌ها این حملات را که خسارات زیادی برایشان داشت دستاوردی برای حزب‌الله بیان نکردند ولی ما شاهد این هستیم که آن حمله اثرات گسترده‌ای داشته و ضربه مهلکی را به رژیم کودک‌کش صهیونیستی زده است.

وی ادامه داد: بخشی از این حملات رژیم غاصب صهیونیستی به این دلیل است تا جنگ تمام عیاری راه‌اندازی کند و بهانه‌ای برای حمله گسترده زمینی داشته باشد.
کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره رژیم منحوس صهیونیستی زمان حمله الکترونیکی را جلو انداخت، گفت: با این حمله هزینه خود را بالا برد چراکه عدم اعتماد عمومی برای استفاده از تلفن همراه، بی‌سیم و پیجر را در جامعه جهانی ایجاد کرد و نشان داد هم‌بستگی شبکه صهیونیستی می‌تواند جان بشریت را به خطر بیاندازد.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223926

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.