• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
3

پلیس همدان از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند/آموزش و توانمند سازی کارکنان انتظامی در دستور کار است

  • کد خبر : 121349
  • 24 تیر 1400 - 20:28
پلیس همدان از آمران به معروف و ناهیان از منکر  حمایت می کند/آموزش و توانمند سازی کارکنان انتظامی در دستور کار است

سردار امیری در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف استان گفت: پلیس همدان از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند و آموزش و توانمند سازی کارکنان انتظامی در دستور کار است. به گزارش عصرهمدان؛ سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و […]

سردار امیری در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف استان گفت: پلیس همدان از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند و آموزش و توانمند سازی کارکنان انتظامی در دستور کار است.

به گزارش عصرهمدان؛ سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اعلام داشت حمایت و تقویت گروه‌های جهادی، مطالبه گری در عرصه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شرعی و قانونی نیروی انتظامی است و قطعا پلیس استان همدان با تمام توان و در راستای قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در کنار گروه های جهادی، مطالبه گری در عرصه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی افزود همه مردم باید برای احیای فریضه الهی امر به معروف تلاش کنند و در صورتیکه به این وظیفه به درستی عمل شود شاهد کاهش ناهنجاری ها ؛ جرائم و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خواهیم بود و پلیس تکلیف مدار و انقلابی نیز در راستای احیای این فریضه الهی در کنار مطالبه گران در عرصه های تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در میدان خواهد بود .

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه آموزش و توانمندسازی کارکنان انتظامی استان خصوصاً کلانتری ها و پاسگاه ها برای نحوه حمایت قانونی از آمرین و ناهیان در دستور کار قرار گرفته و همچنین با برگزاری جلسات منظم ماهانه و فصلی با مسئولان محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر چگونگی اجرای تکالیف ؛ بصورت هدفمند بررسی و ان شاء الله با تعامل، هم افزائی و کمک به یکدیگر و با استفاده از همه ی ظرفیت ها در جهت احیای این فریضه الهی تلاش خواهیم کرد .

در این جلسه که حجت الاسلام و المسلمین مظاهری دبیر و صابریون معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد حضور داشتند دبیر محترم ستاد از تلاش های نیروی انتظامی در مقابله با جرائم و ناهنجاری ها تشکر و اعلام داشت آمران به معروف ؛ انتظار حمایت قانونی از سوی پلیس و مراجع قضایی را دارند و هر اندازه در راستای احیای این وظیفه قانونی تلاش شود ماموریت های پلیس کاهش خواهد یافت و تعامل و همکاری فی مابین موجب تقویت جبهه انقلاب در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان خواهد شد.

معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این جلسه با توجه به مطالبه به حق مردم شهر ولایت مدار دارالمومنین و درالمجاهدین همدان در مقوله سگ گردانی و کشف حجاب خواستار برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضائی با هنجارشکنان حریم امنیت اخلاقی و روانی جامعه شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=121349
  • دیدگاه‌ها برای پلیس همدان از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند/آموزش و توانمند سازی کارکنان انتظامی در دستور کار است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.