• امروز : شنبه, ۲۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 12 October - 2024
0
«عصرهمدان» گزارش می‌دهد؛

کنترل جمعیت در ایران، نسخه استکبار جهانی

  • کد خبر : 225345
  • 21 مهر 1403 - 8:21
کنترل جمعیت در ایران، نسخه استکبار جهانی
سیاست‌های دوگانه جمعیتی در دهه ۷۰شمسی، با استفاده از ابزار مقبولات عامه برای ایران ،نسخه کنترل جمعیت را پیچید، درحالیکه همان سال قانون ۵۰ ساله تشویق به فرزندآوری در آمریکا به تصویب رسید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ ایران اسلامی، کشوری که قرار است طبق آیات و روایات نسل بشر را از ورطه هلاکت و گمراهی نجات دهد و قرار است یک‌بار دیگر پای حکومت الله را بر روی کره عرض باز کند.

نسل یک کلمه و هزاران قصّه و غصّه که نمی‌شود همه را در اینجا بازگو کرد.

دهه ۶۰ که اوج فرزندآوری و تهدید موالید در ایران بود، اما در همان زمان که مردم طبق نظر ولی فقیه ضمن پیش‌برد اهداف جنگ، با نگاهی تمدّنی به‌فکر گسترش نسل شیعه بودند، عدّه‌ای هم به دنبال منویات و رهنمود‌های شیطانی خدایان خود بودند، که با خباثت به دنبال کاهش جمعیت ایران شیعه، انقلابی و مجاهد بودند.

مگر می‌شود این‌همه نشنیدن و بی‌توجهی به فرامین امامین انقلاب؟ دهه ۷۰ و ۸۰ بود که عدّه‌ای غرب‌پرست، البته اگر نگوئیم جاسوس، شروع به ایجاد رُعب و وحشت و در نهایت تصمیم‌سازی برای مسؤلین امر، برای کاهش نسل در ایران به روش‌های مختلف کردند.

حجت‌الاسلام میلاد صالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ با اشاره به مسئله تنظیم خانواده، اظهار کرد: کنترل جمعیت در دهه ۷۰، با یکسری ادبیات مقبول عامه، در ایران تصویب شد.

وی افزود: این قانون، با استفاده از ظرفیت‌های مردم‌نهاد، بین‌المللی و یکسری سوء‌استفاده‌ از موقعیت و اعتبارهای سازمان‌های جهانی، در خدمت راهبردهای کشورهای غربی درآمد.بصورتی‌‌که آن کشورها به چهره‌هایی که در سیاست کنترل جمعیت ایران موثر بودند، جوایزی را اهدا کردند.

کارشناس خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد: این در حالی‌ بود که خود کشورهای غربی در قانون خودشان، سیاست‌های بلندمدت ۵۰ ساله برای حمایت از فرزندآوری را پیاده می‌کردند.

صالحی با بیان اینکه سال ۱۳۹۳ با هشدار و تلنگرهای مقام معظم رهبری، نسبت به توقف سیاست‌های تهدید نسل، صدای همان کشورها بلند شد، عنوان کرد: این قانون، گاهی با عنواین زیبایی همچون محدویت منابع آب، مراقبت از محیط زیست که منابع و فضای کافی برای زیست و تغذیه بشر را نداریم، نهادینه شد.

وی ادامه داد: این کشورها با کارهای متعدد، گزاره‌های ذهنی مردم و شهروندان کشورهای شرقی خصوصاً ایران را در خصوص فرزندآوری مورد هجمه قرار می‌دادند.

کارشناس خانواده و جوانی جمعیت بیان کرد: سیاست‌های دوگانه جمعیتی در دهه ۷۰شمسی، با استفاده از ابزار مقبولات عامه برای ایران ،نسخه کنترل جمعیت را پیچید، درحالیکه همان سال قانون ۵۰ ساله تشویق به فرزندآوری در آمریکا به تصویب رسید!

صالحی در پایان یادآور شد: همان زمانیکه بصورت رایگان، وسایل پیشگیری از بارداری در ایران توزیع می‌شد، آلمان، لهستان، ایتالیا و آمریکا توزیع وسایل پیشگیری را ممنوع اعلام نمودند!

 

 

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.