• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

کمک های جمعیت هلال احمر کشور به همدان برای خروج از تنش آبی/از یک میلیون بطری آب و مخازن آبی تا ۲۰ هزار گالن ۲۰ لیتری

  • کد خبر : 162793
  • 30 مرداد 1401 - 18:07
کمک های جمعیت هلال احمر کشور به همدان برای خروج از تنش آبی/از یک میلیون بطری آب و مخازن آبی تا ۲۰ هزار گالن ۲۰ لیتری

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه این سازمان تا رسیدن به شرایط پایدار و عبور از تنش آبی در کنار مردم همدان است، گفت: کمک هایی از سوی جمعیت هلال احمر برای این استان ارسال شده و امیدواریم بحران کم آبی تا قبل از فرا رسیدن ایام اربعین برطرف شود. پیرحسین کولیوند، رئیس […]

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه این سازمان تا رسیدن به شرایط پایدار و عبور از تنش آبی در کنار مردم همدان است، گفت: کمک هایی از سوی جمعیت هلال احمر برای این استان ارسال شده و امیدواریم بحران کم آبی تا قبل از فرا رسیدن ایام اربعین برطرف شود.

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به بحران و تنش آبی فعلی موجود در همدان، گفت: مردم و مسئولان این استان ما را در کنار خود بدانند.

وی از ارسال یک میلیون بطری یک و نیم لیتری آب شرب به این استان خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۲۰ هزار گالن ۲۰ لیتری هم در اختیار استاندارد ی و جمعیت هلال احمر همدان قرار گرفته تا بین مناطق محروم توزیع شود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اعلام اینکه تعدادی مخازن آب سیار و ثابت هم تهیه و قرار است به همدان ارسال شود، افزود: هرچند که پنج مخزن پنج هزاری لیتری ارسال و تا امشب در اختیار همدانی ها قرار می گیرد.

کولیوند با تأکید بر اینکه ما در کنار مردم همدان تا رسیدن به شرایط پایدار و عبور از تنش آبی هستیم، گفت: در یکی دو هفته آینده مردم عزیز این استان میزبان زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند و ما امیدواربم با یاری خداوند بتوانیم با خدمت رسانی سریعتر و به هنگام تر مشکل رخ داده را سریعتر حل کنیم.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162793
  • دیدگاه‌ها برای کمک های جمعیت هلال احمر کشور به همدان برای خروج از تنش آبی/از یک میلیون بطری آب و مخازن آبی تا ۲۰ هزار گالن ۲۰ لیتری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.