• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
4
استاندار همدان خبر داد:

کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۴ پروژه بهداشتی و درمانی در همدان

  • کد خبر : 222244
  • 01 شهریور 1403 - 15:55
کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۴ پروژه بهداشتی و درمانی در همدان
استاندار همدان با بیان اینکه در هفته دولت ۲۴ پروژه بهداشتی و درمانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: خوشبختانه استان همدان ظرفیت‌ بالایی در حوزه پزشکی دارد‌.

به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» صبح امروز علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم گرامیداشت روز پزشک در آرامگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه هماهنگی دستگاه‌های استان باعث ثبت جهانی هگمتانه شد، گفت: این اتفاق مبارک یادگاری ارزشمندی از دولت سیزدهم برای استان همدان است.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور شهید به همدان، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان محقق شد، افزود: پروژه‌های متعددی با این اعتبارات به بهره‌برداری و افتتاح رسید و یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها که در حوزه بهداشت و درمان است افتتاح بیمارستان کودکان اکباتان بود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۴ پروژه بهداشتی و درمانی داریم و خوشبختانه استان همدان ظرفیت‌ بالایی در حوزه پزشکی دارد‌.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه همدان پتانسیل گردشگری سلامت را دارد، عنوان کرد: در راستای تداوم مسیر گردشگری سلامت، زمین بیمارستان هزار تختخوابی شهر همدان و بیمارستان چهارصد تحتخوابی شهر ملایر مشخص شده است.

در پایان با اشاره به اینکه تلاش دولت و شورای فرهنگ عمومی منجر شد تا روز همدان در تقویم ملی به ثبت برسد، افزود: ثبت جهانی هگمتانه نیز فضای مناسبی برای تداوم فعالیت‌های گردشگری به وجود آورد.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222244
  • دیدگاه‌ها برای کلنگ‌زنی و افتتاح ۲۴ پروژه بهداشتی و درمانی در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.