• امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
1
نماینده مردم تهران در مجلس:

کشورهای عربی مرتجع مجری سیاست های صهیونیستی در منطقه نشوند

  • کد خبر : 225957
  • 29 مهر 1403 - 13:51
کشورهای عربی مرتجع مجری سیاست های صهیونیستی در منطقه نشوند
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در طول یک سال گذشته کشورهای عربی مرتجع منطقه در پشت صحنه دستشان را به خون مردم غزه آلوده کرده و امروز هم به دنبال اجرای سیاست های صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران موضع گیری کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ کامران غضنفری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به بیانیه مشترک اتحادیه اروپا و شورای همکاری کشور های خلیج فارس گفت: ادعایی که هراز گاهی از سوی امارات متحده عربی مطرح می شود، چیز تازه ای نیست و هر سال در نشست شورای همکاری های خلیج فارس به آن پرداخته می شود و این بار با همکاری اتحادیه اروپا یک پروژه مشترک را به انجام رساندند.

وی با اشاره به اینکه حاکمان امارات متحده تحت تاثیر و زیر سلطه آمریکا و انگلیس هستند، ادامه داد: آنها دست نشاندگان غرب هستند و سیاست هایی که اجرا می کنند، سیاست های آمریکا و ائتلاف سعودی است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید یک هشدار جدی به حاکمان امارات و برخی کشورهای عربی همسایه آن داده شود، تصریح کرد: در دوران نه چندان دوری کل این کشورهای عربی بخش از ایران بودند اما طبق سیاست های استعماری انگلیس از ایران جدا شده و تکه تکه شدند.

غضنفری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره در برابر این ادعای بی اساس مدارا کرده است، تاکید کرد: حاکمان امارات متحده در یک کاخ شیشه ای نشستند و باید بدانند که اگر یک یک سنگ به سمت آنها پرتاب شود فروخواهند ریخت.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا در طول یک سال گذشته با حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و اراسال تسلیحات و کمک های همه جانبه وجهه خود را در برابر افکار عمومی جهان خراب کرده است، تاکید کرد: در شرایطی که ملت های جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه خیزش کردند اتحادیه اروپا به جای خفه کردن رژیم صهیونیستی و کنترل کردن آن، پشت سر برخی کشورهای عربی که سیاست های سرکوب گرایانه علیه ملت های خود را در پیش گرفتند، قرار گرفته و علیه جمهوری اسلامی ایران بیانیه صادر می کند، این یک جنگ رسانه ای و بازی با افکار عمومی است.

غضنفری خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته کشورهای عربی مرتجع منطقه در پشت صحنه دستشان را به خون مردم غزه آلوده کرده و امروز هم به دنبال اجرای سیاست های صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران موضع گیری کردند، اما باید بدانند که برای استقلال و آزادی کشورهایشان نباید مجری سیاست های صهیونیستی در منطقه شوند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

هفت − یک =