• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
5
رئیس بیمارستان فرشچیان همدان خبر داد:

کسب رتبه ۶ کشوری در مدیریت موفق سکته قلبی

  • کد خبر : 205445
  • 04 آذر 1402 - 11:21
کسب رتبه ۶ کشوری در مدیریت موفق سکته قلبی
رئیس بیمارستان فرشچیان همدان با بیان اینکه پنج هزارمین مدیریت موفق سکته حاد قلبی انجام شد گفت: با همکاری تیم فعلی در بیمارستان فرشچیان و تلاش رئیس و مدیران قبلی در این بیمارستان موفق به کسب رتبه ۶ کشوری در کد(۲۴۷) شده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» پیش از ظهر امروز همایش پنج هزارمین عملیات مدیریت موفق سکته حاد قلبی(کد۲۴۷) در بیمارستان فرشچیان همدان برگزار شد.

در این مراسم رئیس بیمارستان فرشچیان با بیان اینکه برنامه کد ۲۴۷ از سال ۹۷ کلید خورده است گفت: بیمارستان فرشچیان با تلاش خصوص مدیریت موفق سکته حاد قلبی موفق به مدیریت پنج هزارمین سکته حاد قلبی شده است.

امیرحسین یزدی با اشاره به اینکه این موفقیت با فداکاری‌های قسمت‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شده است افزود: بعداز هشت سال، جشن پنج هزارمین عمل موفق سکته حاد قلبی را برگزار می‌کنیم و برخورد واجب می‌دانم از ریاست‌های قبلی بیمارستان و تیم قبلی تشکر کنم.

وی ادامه داد: سکته‌های قلبی یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر در کشورها است و ایران جدای از این موضوع نیست و بسیاری از بیماران با سکته قلبی مراجعه می‌کنند ک هدر این بیمارستان درمان می‌شوند.

رئیس بیمارستان فرشچیان همدان با بیان اینکه بیماران بعداز مشخص شدن مشکل در بخش‌های مختلف بیمارستان مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت آنژیوگرافی می‌شوند، تصریح کرد: بیمارستان فرشچیان همدان جز معدود بیمارستان‌های دولتی کشور است که با حداکثر ظرفیت فعال است و بسیاری از مشکلاتی که سایر بیمارستان‌های دولتی در بحث ملزومات دارند را ندارد.

یزدی در پایان عنوان کرد: همدان موفق به کسب رتبه ۶ کشوری در کد ۲۴۷ شده است و این موفقیت با تلاش تیم ۲۴۷ و در مجموع همکاران ما در بیمارستان کسب شد.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205445
  • دیدگاه‌ها برای کسب رتبه ۶ کشوری در مدیریت موفق سکته قلبی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.