• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
4

کتاب “عشق به رنگ دیگر” به چاپ رسید/کتابی با روایتگری ارتباط شهید معراج آئینی با امام زمان(عج)

  • کد خبر : 120191
  • 15 تیر 1400 - 15:23
کتاب “عشق به رنگ دیگر” به چاپ رسید/کتابی با روایتگری ارتباط شهید معراج آئینی با امام زمان(عج)

عارفه مرادی از چاپ کتاب “عشق به رنگ دیگر” با موضوع زندگینامه و روایتگری ارتباط شهید معراج آئینی با امام زمان(عج) خبر داد و گفت: این شهید نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مرزی به شهادت رسید. عارفه مرادی، نویسنده و طلبه پژوهشگر اسدآبادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از چاپ کتابی با عنوان […]

عارفه مرادی از چاپ کتاب “عشق به رنگ دیگر” با موضوع زندگینامه و روایتگری ارتباط شهید معراج آئینی با امام زمان(عج) خبر داد و گفت: این شهید نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مرزی به شهادت رسید.

عارفه مرادی، نویسنده و طلبه پژوهشگر اسدآبادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از چاپ کتابی با عنوان “عشق به رنگ دیگر ” خبر داد و اظهار کرد: این کتاب زندگی پر فراز و نشیب شهیدی به نام “معراج آئینی” است که در سال ۱۳۹۱ در درگیری با قاچاقچیان مرزی به شهادت رسید.

وی گفت: کتاب “عشق به رنگ دیگر ” با موضوع بخشی از زندگینامه شهید “معراج آئینی” است که طی گفتگویی با پدر و مادر و همسر دوستان شهید انجام شده است.

نویسنده اسدآبادی تصریح کرد: شهید معراج آئینی با پایان دوران دبیرستان در زمستان سال ۱۳۸۷ برای استخدام در نیروی انتظامی اقدام و بعد از اتمام دوره‌ی آموزشی و پس از تقسیم نیروها، به شهرستان بانه در استان کردستان اعزام و در پاسگاه “دول ارزن” بانه مشغول به خدمت شد و در نزدیکی همان پاسگاه در روستای “کوخان” سکنی گزید.

وی افزود: در این کتاب خصوصیات اخلاقی، رفتاری و نحوه شهادت شهید آئینی و ارتباط قوی او با امام زمان(عج) را روایت می کند.

مرادی با بیان اینکه شهید معراج آئینی اهل همدان و مزارش نیز در باغ بهشت همدان است، خاطرنشان کرد: او هنگام شهادت تنها ۲۵ سال سن داشته است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120191
  • دیدگاه‌ها برای کتاب “عشق به رنگ دیگر” به چاپ رسید/کتابی با روایتگری ارتباط شهید معراج آئینی با امام زمان(عج) بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.