• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
2
کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد:

کاهش ۳ درجه‌ای گرمای همدان از پایان هفته

  • کد خبر : 222580
  • 06 شهریور 1403 - 11:27
کاهش ۳ درجه‌ای گرمای همدان از پایان هفته
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از روز پنج‌شنبه به بعد دمای هوا بین دو تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: در ساعاتی از بعدازظهر امروز و فردا شاهد وزش موقت باد و غبار رقیق در آسمان استان خواهیم بود.

حسن باقری‌شکیب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه آسمان استان تا چندروز آینده عمدتا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، گفت: در ساعاتی از بعدازظهر وزش موقت باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از ساعت نیز غبار رقیقی در آسمان استان شاهد خواهیم بود، افزود: در ساعاتی از بعدازظهر فردا یعنی چهارشنبه و پنج‌شنبه افزایش ابر در آسمان استان را داریم.

کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: این افزایش ابر موجب بارش پراکنده در ساعتی از بعدازظهر پنج‌شنبه در نقاطی از استان می‌شود البته این بارش‌ها قابل ملاحظه نخواهند بود.

باقری‌شکیب با بیان اینکه از نظر تغییرات دمایی، امروز و فردا همچنان هوای نسبتا گرم روزانه را در استان داریم، گفت: از روز پنج‌شنبه به بعد دمای هوا بین دو تا سه درجه کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته بیشینه دما از اسدآباد با ۳۸ درجه گزارش شد، افزود: صبح امروز نیز دمای کمینه از بهار با ۱۰ درجه گزارش شد.

کارشناس هواشناسی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: دمای هوا در همدان بین ۳۶ و ۱۴ درجه در نوسان بوده است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

1 × پنج =