• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
4
کارشناس هواشناسی استان همدان خبر داد:

کاهش ۲ درجه‌ای دمای هوا در همدان

  • کد خبر : 221687
  • 21 مرداد 1403 - 11:50
کاهش ۲ درجه‌ای دمای هوا در همدان
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از امروز انتظار می‌رود دمای هوا بین یک تا ۲ درجه از گرمای هوا کاسته شود، گفت: تا اواخر هفته دمای هوا بین ۳۸ تا ۴۰ درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود اما از هفته آینده کاهش دمای هوا به صورت محسوس‌تری احساس می‌شود.

حسن باقری‌شکیب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه آسمان استان تا پایان هفته صاف و آفتابی خواهد بود، گفت: از بعدازظهر امروز شاهد افزایش ابر در آسمان استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه برای بعدازظهر امروز وزش باد پیش‌بینی می‌شود، افزود: شاهد غبار رقیق در آسمان استان نیز خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: از نظر دمایی تا امروز شاهد هوای گرم در استان بودیم اما از امروز انتظار می‌رود دمای هوا بین یک تا ۲ درجه از گرمای هوا کاسته شود.

باقری‌شکیب با بیان اینکه دمای بیشینه در همدان حداکثر تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دما از شهرستان فامنین با ۴۲ درجه سلسیوس گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز دمای کمینه از شهرستان اسدآباد با ۱۸ درجه گزارش شد، افزود: دمای هوای شهر همدان نیز بین ۱۹ و ۴۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان در پایان با تأکید بر اینکه تا اواخر هفته دمای هوا بین ۳۸ تا ۴۰ درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود، عنوان کرد: دمای هوا بالای ۴۰ درجه نخواهد رفت اما از هفته آینده کاهش دمای هوا به صورت محسوس‌تری احساس می‌شود.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221687
  • دیدگاه‌ها برای کاهش ۲ درجه‌ای دمای هوا در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.