• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
0
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند خبر داد:

کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت در نهاوند

  • کد خبر : 224887
  • 14 مهر 1403 - 9:59
کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت و افزایش هفت درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

ذبیح درویشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» در خصوص هفته نیروی انتظامی گفت: عملکرد نیروی انتظامی نهاوند رو به جلو بوده و این مهم به دلیل تلاش شبانه‌روزی همکاران انتظامی و مشارکت شهروندان اتفاق افتاده است.
وی اظهار داشت: کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت در سطح شهرستان را داشتیم که با مجاهدت و تلاش پلیس شهرستان و همکاری بسیج و مردم محقق شده است.
درویشی افزود: در موضوع دستگیری اراذل و اوباش، نیروی انتظامی باقدرت واردشده و با آن‌ها به‌شدت برخورد شده و تعدادی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شده‌اند.
وی بیان کرد: مشارکت و مسئولیت‌پذیری مردم بسیار مهم است و از شهروندان درخواست داریم همکاری لازم با پلیس ۱۱۰ را داشته باشند و موارد مختلف را گزارش دهند.
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: امسال با تلاش همکاران، آموزش‌های همگانی پلیس در سطح شهرستان اجراشده و تداوم خواهد داشت.
وی بیان کرد: در بحث مواد مخدر افزایش هفت درصدی کشفیات را داشتیم و این فقط با مشارکت مردم و تلاش شبانه‌روزی پلیس محقق شده است.
درویشی افزود: در بحث مزاحمت‌ها با خودروها که باعث گلایه شهروندان شده بود تعدادی شناسایی‌شده و دستگیر شدند که در این زمینه والدین نقش مهمی در جلوگیری از این کاردارند تا فرزندان را کنترل کنند و بدون گواهینامه خودرو در اختیار فرزندان قرار ندهند تا مشکلی برای خودشان و شهروندان ایجاد نشود.
وی اظهار داشت: در بحث درگیری‌ها در شهرستان با توجه به آمار بالا باید نقش بزرگان و خانواده‌ها بسیار بیشتر باشد و برای جلوگیری از درگیری‌های فیزیکی باید از ظرفیت بزرگان استفاده شود.
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: مجموعه انتظامی شهرستان ۲۴ ساعته فعال است و از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد امنیت و آسایش شهروندان که خط قرمز پلیس است استفاده می‌کند و در این راه نیازمند کمک مردم و ارتباط با سامانه ۱۱۰ است.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.