• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

کارکنان بهداشت و درمان، فرزندآوری را از خودشان شروع کنند

  • کد خبر : 176194
  • 05 بهمن 1401 - 18:30
کارکنان بهداشت و درمان، فرزندآوری را از خودشان شروع کنند

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی لزوم تغییر نگرش و باور مبتنی بر فرزند کمتر زندگی بهتر و رفاه بیشتر تأکید کرد و گفت: کارکنان عرصه بهداشت و درمان باید موضوع فرزندآوری را از خودشان شروع کنند. به گزارش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در نشستی که در راستای ازدواج آسان کارکنان مجرد دانشکده علوم پزشکی […]

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی لزوم تغییر نگرش و باور مبتنی بر فرزند کمتر زندگی بهتر و رفاه بیشتر تأکید کرد و گفت: کارکنان عرصه بهداشت و درمان باید موضوع فرزندآوری را از خودشان شروع کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در نشستی که در راستای ازدواج آسان کارکنان مجرد دانشکده علوم پزشکی و فرزندآوری کارکنان متأهل تک فرزند و بی فرزند به همت گروه جوانی جمعیت و سلامت خانواده برگزار شد،

با تأکید بر اولویت قرار دادن افزایش جمعیت و نرخ باروری با اقناع، از مسئولان بهداشت خواست تا موضوع جوانی جمعیت و فرهنگ‌سازی در این زمینه را به جد پیگیری کنند.

وی بر لزوم تغییر نگرش و باور مبتنی بر فرزند کمتر زندگی بهتر و رفاه بیشتر تأکید کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگ‌سازی عمومی باید در شهرستان انجام شده و همکاران عرصه بهداشت و درمان باید از خودشان شروع کنند.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر پیگیری فرهنگ‌سازی در زمینه فرزندآوری با اهتمام ویژه همه سازمان‌های متولی، افزود: خداوند رحمان تضمین کرده که روزی‌رسان همه موجودات است و این موضوع در قرآن نیز در آیاتی مورد تأکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176194
  • دیدگاه‌ها برای کارکنان بهداشت و درمان، فرزندآوری را از خودشان شروع کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.