• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
0
نایب رئیس مجلس:

کارآمدی نظام برای مردم بازگو شود

  • کد خبر : 221297
  • 14 مرداد 1403 - 10:06
کارآمدی نظام برای مردم بازگو شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد با مدیران ناکارآمد و نالایق، گفت: اگر کاری درست در کشور انجام می پذیرد، باید منعکس شود و بهتر است در زمینه انعکاس کارآمدی نظام، حق جمهوری اسلامی را ضایع نکرده و همه واقعیت‌های جامعه را برای مردم بیان کنیم.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو باخبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ با تاکید بر برخورد با مدیران ناکارآمد و نالایق، عنوان کرد: اگر کاری درست در کشور انجام می پذیرد، به مردم بگوئیم، بهتر است در زمینه انعکاس کارآمدی نظام، حق جمهوری اسلامی را ضایع نکرده و همه واقعیت‌های جامعه را به مردم بگوئیم.

وی حفاظت از جمهوری اسلامی را وظیفه شرعی همه دانست و ابراز کرد: هر کاری که این نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرپا نگهدارد، مهم بوده و باید به آن اهتمام بورزیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برخی از کارهای ناشایسته‌ای همچون بی‌حجابی، اختلاس و… در جامعه را بازخورد و خروجی یکسری از تبلیغات سوئی از سمت دشمنان دانست و ادامه داد: برخی از این کارها که بر علیه نظام شکل می‌گیرد، اعمالی است که از عهده خنثی‌سازی آنها برنیامده‌ایم.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه بعضی از اوقات برخی از بی‌قانونی‌ها و ناهنجاری‌ها، بخاطر این است که مردم فکر می‌کنند ما مسئولان نتوانسته‌ایم از عهده مسئولیت خود به‌درستی برآئیم، خاطرنشان کرد: این عده از افراد فکر می‌کنند که کشورمان ناکارآمد شده و دیگر نمی‌شود مشکلات را حل کرد.

وی در پایان بیان کرد: اگر مسئولان خود را مکلف به انجام قوانین اسلامی در جامعه کنند، شاید دیگر کمتر شاهد هنجارشکنی برخی از افراد در جامعه شویم‌.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221297
  • دیدگاه‌ها برای کارآمدی نظام برای مردم بازگو شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.