• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
4
جاودانگی؛

پیکر شهید شادمانی، در دل کوه‌های زاگرس آرام گرفت

  • کد خبر : 209207
  • 22 دی 1402 - 10:07
پیکر شهید شادمانی، در دل کوه‌های زاگرس آرام گرفت
مردم روستای گل گیر، می‌خواهند که شهید شادمانی، در کنار آنان آرام بگیرد و روح بلندش، همواره بر این روستا، سایه افکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ با توکل به خداوند متعال و استعانت از ائمه اطهار، خانواده شهید جلیل شادمانی به این نتیجه رسیده اند که پیکر مطهر شهید با توجه به درخواست مردم عزیز روستای گل گیر شهرستان مسجد سلیمان در همان منطقه مانده و انتقال آن به شهر همدان منتفی گردید. این تصمیم، تصمیمی شایسته و درخور شأن شهیدی است که در راه دفاع از اسلام و میهن اسلامی به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید، همچون نگینی درخشان، در دل کوه‌های سر به فلک کشیده زاگرس، آرام خواهد گرفت. و روح بلند و ملکوتی او، همواره بر این سرزمین پرافتخار، سایه خواهد افکند.

شهید جلیل شادمانی، جوانی بود که در اوج جوانی، جان خود را در راه اسلام و میهن اسلامی، فدا کرد. او با ایمان و شجاعت مثال زدنی، در برابر دشمنان تا پای جان ایستادگی کرد و سرانجام، در نبرد با متجاوزان، به شهادت رسید.

مردم روستای گل گیر، با درخواست خود مبنی بر دفن پیکر شهید در این روستا، نشان دادند که قدردان فداکاری و ایثار این شهید عزیز هستند. آنان می‌خواهند که شهید شادمانی، در کنار آنان آرام بگیرد و روح بلندش، همواره بر این روستا، سایه افکند.

این تصمیم، نشانگر پیوند عمیق شهید با مردم این روستا است. شهید شادمانی، همواره به مردم این روستا عشق می‌ورزید و برای آنان، مایه افتخار و سربلندی بود. و اکنون، مردم این روستا نیز، به شهید شادمانی عشق می‌ورزند و او را به عنوان یکی از فرزندان خود، می‌پذیرند.

پیکر مطهر شهید، همچون نگینی درخشان، در دل کوه‌های سر به فلک کشیده زاگرس، آرام خواهد گرفت. و روح بلند و ملکوتی او، همواره بر این سرزمین پرافتخار، سایه خواهد افکند. و مردم عزیز روستای گل گیر، همواره با یاد و خاطره این شهید عزیز، زنده خواهند ماند.

 

انتهای خبر/الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209207
  • دیدگاه‌ها برای پیکر شهید شادمانی، در دل کوه‌های زاگرس آرام گرفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.