• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0
امام جمعه فامنین تاکید کرد:

پیشرفت کشور با افراد کاردان و جوان

  • کد خبر : 223090
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
پیشرفت کشور با افراد کاردان و جوان
امام جمعه فامنین گفت: دولت برای پیشرفت و آبادانی کشور باید از افراد کاردان و جوان کمک بگیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصرهمدان» حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به تقوا الهی افزود: شهرستان فامنین باید به شهدا، موقعیت جغرافیایی، زحمات مردم در شکل‌گیری انقلاب و همچنین در جنگ و جبهه افتخار کند.

امام جمعه فامنین ضمن توصیه مردم و مسئولان به سیاست درست بیان داشت: یکی از علت‌های عقب ماندگی‌ شهرستان از فرصت‌ها همان سیاست‌زدگی برخی‌هاست. مردم شهرستان غالباً مردم فهمیم و ولایت‌مدار هستند. پس اجازه ندهیم افراد سیاست‌زده آسیب به شهرستان و وحدت مردم و مسئولان برسانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی غفاری ضمن اشاره به دو دستگی برخی از افراد در شهرستان ادامه داد: همین اختلافات است که خیلی از پروژه‌ها در شهرستان راکت شده و باعث از دست رفتن فرصت و عقب‌ماندگی گردیده است.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: دو تمدن در دنیا داریم اول تمدن اسلام، دوم تمدن غرب، تمدن اسلام و پرچم اسلام روز به روز سرافرازتر و پایدار می‌شود، پس مردم کمک دولت اسلامی باشیم تا به قله نزدیک برسیم.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها می‌خواهند به کشور اسلامی ضربه بزنند، اظهار کرد: کشور ما ظرفیت‌های فراوانی دارد مانند؛ جوانان تحصیل کرده، ذخایر زیر زمینی، کشوری با آب و هوای مختلف و رهبر پیشوای فرزانه و گرانقدر که باعث شده در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

خطیب نماز جمعه فامنین ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسات با مسئولین کشوری اضافه کرد: یک سیاست اشتباهی که در کشور قبلاً دچار آن شدیم سیاست جمعیتی است با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر بود، باید در تبیین این فرهنگ جهاد وتلاش کنیم و برای جوان‌سازی کشور حرکت داشته باشیم چرا که در آینده نزدیک با پیری جمعیت مواجه هستیم.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: دولت شهید آیت‌الله رئیسی در مقابل دشمنان ایستاد و از سندهای ۲۰۳۰ و برجام جلوگیری کرد و کشور را از اُفول نجات داد.

وی ادامه داد: دنیا در حال شکل‌گیری و پوست‌اندازی نوین است چرا که رژیم منحوس صهیونیستی در حال نابود شدن بوده و همچنین حامیان آن نیز با شکست روبرو هستند پس دنیا در حال تجربه تاریخی جدید است.

غفاری در پایان با اشاره به مناسبت هفته پیشرو و ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری مصادف با ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ را خدمت امام زمان (عج) و نمازگزاران تسلیت عرض کرد و متذکر شد: دولت باید از افراد جوان و کاردان کمک بگیرد و در مقابل فساد و آسیب‌های که به نظام وارد می‌شود مقاومت کند. ان‌شاءالله دولت چهاردهم مانند دولت سیزدهم نیز دولت فساد ستیز باشد.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223090
  • دیدگاه‌ها برای پیشرفت کشور با افراد کاردان و جوان بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.