• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
2

پیش‌بینی حضور پنج هزار همدانی در مراسم اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 181229
  • 19 فروردین 1402 - 20:36
پیش‌بینی حضور پنج هزار همدانی در مراسم اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان با اشاره به اینکه در مراسم اعتکاف امسال موضوع مهدویت و جوانی جمعیت به طور ویژه مورد نظر است گفت: پیش بینی می شود حدود ۳ تا ۵ هزار نفر معتکف داشته باشیم. مهدی صلواتیان، مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛  با بیان اینکه  […]

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان با اشاره به اینکه در مراسم اعتکاف امسال موضوع مهدویت و جوانی جمعیت به طور ویژه مورد نظر است گفت: پیش بینی می شود حدود ۳ تا ۵ هزار نفر معتکف داشته باشیم.

مهدی صلواتیان، مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛  با بیان اینکه  مراسم معنوی اعتکاف در دهه پایانی ماه مبارک رمضان برگزار می شود گفت: ۱۳ مسجد در استان همدان پذیرای معتکفین هستند.

وی با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف از شب بیست و یکم و شب شهادت امام علی‌(ع) در سه دوره سه روزه آغاز می‌شود افزود: به جز مسجد جامع همدان، در مسجد فرهنگیان علی آباد نیز در ۲ دوره اعتکاف برگزار می شود.

صلواتیان ادامه داد: در مسجد کمال آباد اعتکاف دانش آموزی و در مسجد امام حسین (ع) شهرک مدنی نیز اعتکاف برای عموم برگزار می شود.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در بعضی از شهرستان ها همچون ملایر، کبودرآهنگ، تویسرکان و جورقان خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود  امسال  حدود ۳ تا ۵ هزار نفر معتکف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در شب های قدر برنامه ویژه جز خوانی اجرا می شود افزود: تشکیل حلقه های معرفتی،  عصری با علما، مناجات شبانه، محفل انس با شهدا و برگزاری مسابقات با موضوع ماه رمضان از برنامه های شاخص در اعتکاف است.

صلواتیان در پایان با تاکید براینکه امسال موضوع مهدویت و جوانی جمعیت به طور ویژه مورد نظر است گفت:  توجه به مسائلی همچون سبک زندگی اسلامی، جهاد تبیین، حجاب، احکام، پاسخ به شبهات، تصحیح نماز، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در سخنرانی ها گنجانده شده است.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181229
  • دیدگاه‌ها برای پیش‌بینی حضور پنج هزار همدانی در مراسم اعتکاف دهه پایانی ماه مبارک رمضان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.